Tekniikkakeskustelut > Jääkaapit

Jääkaappi ei jäähdy kaasulla. Sähköllä jäähtyy

<< < (7/17) > >>

Captainkidd:

Tämän filtterin hinta on € 35,00 toimituskuluineen.

Lisätietoja yv:llä

Alan:
Pieni on, verrattuna siihen, mikä Jyväscaravanissa mulle asennettiin. Letkun loppu- eikä alkupäähän. Hinta oli reilut 50 euroa kpl.

Vaeltaja:

--- Lainaus käyttäjältä: juskor - 21.05.2016     kello on 15:27 ---Jos poltin ja suutin (kuvassa I ja H) on uusittu, niin voiko joku muu kuvan osista olla syyllinen siihen, että kaasulla jäähtyy kovin huonosti?

--- Lainaus päättyy ---

Onko pakoputkessa spiraali (kuvassa K) paikoillaan? Pakoputken yläpäästä voi kokeilla nostaa spiraalin ylös. Spiraali roikkuu metallilangassa jonka yläpään (kuvassa L) koukku on pakoputken reunan yli taivutettuna. Spiraali on poistettava nuohouksen ajaksi, jos pakoputkea alkaa nuohoamaan sopivan kokoisella pulloharjalla.

Polttimen liekin on osoitettava suoraan pakoputken keskelle, eli poltin ei saa olla vinoon kiinnitettynä.

Turhan Höpöttäjä:
Kun polttimen kiinnitysruuvin aukaisee ja vetää polttimen alas ja sivulle, silloin näkee minkä kokoinen on liekki. Elikkä poltin sivulle ja joku laittaa kaapin kaasulle, näät liekin koon.

Captainkidd:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 23.05.2016     kello on 13:44 ---Pieni on, verrattuna siihen, mikä Jyväscaravanissa mulle asennettiin. Letkun loppu- eikä alkupäähän. Hinta oli reilut 50 euroa kpl.

--- Lainaus päättyy ---

Minkämerkkiset filtterit ostit ? Ovatko helposti irroitettavissa itse filtterin vaihtoon tai puhdistukseen ? - Kun ne sinne letkun loppupäähän asennettiin.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View