Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Tarvitaan pikaista neuvoa hyvän gps/karttaohjelman sisältävän puhelimen hankinta

<< < (11/16) > >>

K.E.V:
Sovitaan niin , ei hajua , ei mitään....... :(

esa:
itelläni on huonoja kokemuksia tuosta herestä kaupungissa on osannut neuvoa oikein perille mutta malla mennään aivan metsään ei erota mikä on tie ja mikä metsätie josta autolla ei voi ajaa  Thumbd

Stara:
Kannattaneeko asiasta enää peistä taittaa, threadin avaaja, Kaarina, varmaankin tehnyt jo oman ratkaisunsa ja ollee matkalla kohti suurta seikkailua - Itää?

Varmaa hän tulee jossain vaiheessa kertomaan millaiseen tulokseen asiassa päätyi?

ihaa:
Mutta näin käy kun on kaksi viisasta, kumpikaan ei ole väärässä.  ;D

Fenix:
KEV, etkö tosiaan ymmärrä, vai trollaatko vaan? Ja palstan piällysmieskin intaantui väittelemään tasolla "kumpi on parempaa, vai kaurapuuro".

Eihän kukaan karttapohjaan niitä POI pisteitään laita, vaan tallentaa ne omaan laitteeseensa. En tunne tuota navfree ohjelmaa, joten en osaa sen ominaisuuksista sanoa, mutta googlettamalla selvisi, että siinäkin on mahdollista omat kohteensa tallentaa ja myös ladata valmiita POI tiedostoja. Jos ko ohjelma ei miellytä, niin onhan noita muitakin tarjolla.

--- Off-Topic: --- Enkä oikeen ymmärrä tuota fanaattisuutta microsoft phoneen (lumia on katoava tuotemerkki). Nokian Here kartat kun saa mihin tahansa laitteeseen, esim tuohon Jollaan, jota itse käytän. En tosin Hereä käytä, koska se on niin huono. (btw, se lumia jonka kirosin maan rakoon jossain aiemmassa ketjussa oli wp8 käyttiksellä, tarkempi malli oli kai 620) Samanlaisia vakoilualustoja nuo kaikki kolme suurinta yhdysvaltalaisomist eista matkapuhelinkäyttöj ärjestelmää ovat, että sillä perusteella mielestäni ihan samalla viivalla. Itse olen tämän alkusyksyn aikana käyttänyt niitä kaikkia ja surkeimpana pidän WP8:a, toiseksi heikoimpana IOS:ää ja sitten androidia. Eniten olen toki tykännyt ja käyttänyt tuota Jollan Sailfish käyttöjärjestelmäis tä puhelinta. Omat murheensa siinäkin toki, mutta näppärä käyttää ja siinä toimivat lähes kaikki android sovellukset. Mutta pääosinhan nämä ovat makuasioita, että ei väännetä tästä tämän enempää, eikös? :)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View