minulla mikron max teho on 850W
Mikroteho vai ottoteho?? Meillä kotimikron etupaneelissa on tehona 900W mutta mikroteho on vain 750W.
minulla mikron max teho on 850W Mikroteho vai ottoteho?? Meillä kotimikron etupaneelissa on tehona 900W mutta mikroteho on vain 750W. Miksi sit lidlin sähkö uun?i perus vastaus kun halvalla sai ja on se kokeiltava senkin käyttö aste/hyöty.Meillä tuo Lidlin uuni on lähes päivittäin käytössä mökillä. Kahden hengen taloudessa se on sopivan kokoinen verrattuna keittiölieden isoon uuniin. Lisäksi se on ulkona terassilla, joten ei turhaan lämmitä mökkiä kesällä. Silloin tällöin leivotaan, joskus lämmitetään pakastepullia tai -lohkoperunoita yms ja aika usein siellä paistuu lihaa. Uunin koko riittää hyvin esim. kilon paistille. Joulukinkkua sinne ei saa mahtumaan mutta picnicpaisti mahtuu hyvin. Sanoisin, että hinta/laatusuhde on erinomainen vaikka ei olekaan kiertoilmatoimintoa . Mikroteho vai ottoteho?? Meillä kotimikron etupaneelissa on tehona 900W mutta mikroteho on vain 750W.Mikroteho. Etupaneli lupaa mitä sattuu Just toisin päin. Anteeksi, kiireessä vastasin. Epäilen että mikroteho on tuota 700W-750W.En tarkkaan muista speksejä muuta kuin 850W etupanelispeksin.
Jos on käytössä vain valosähkö. Silloin voi käyttää uunia tai muuta iso tehoista härpäkettä. On kuitenkin oltava riittävästi akku kapasiteettia ja iso invertteri. Akkulaturilla on sitten aikaa hoitaa akut täyteen, kun ei ole kuormitusta.
^
Liekkö niin pienellä sulakkeella missään ettei voi uunia käyttää pistorasiasta ja laturia yhtäaikaa.
^ Viimme viikonloppuna Rekiniemessä pomppas 6A:n pois, kun paistoin miniuunissa evästä, en huomannut että veden lämmitys hyppäs päälle. Viimme viikonloppuna Rekiniemessä pomppas 6A:n pois, kun paistoin miniuunissa evästä, en huomannut että veden lämmitys hyppäs päälle.Aa, ok.Niinpäs siellä olikin kovin pieni sulake kun tarkemmin muistelen. Olin itse myös siinä isossa tolpassa kiinni. Torissa taas tämmöinen, kiertoilmalla? Näyttää lähes uuden veroiselta.
https://www.tori.fi/uusimaa/Uuni_65643645.htm?ca=18&w=3 Torissa taas tämmöinen, kiertoilmalla? Näyttää lähes uuden veroiselta. Googlen mukaan ainakin on. Sieltä löytyy kummasti tietoa kun hakee https://manuall.fi/silvercrest-sgb-1380-b2-uuni/
hyvä uuni . ostasin jos ois lähempänä
hyvä uuni . ostasin jos ois lähempänä Minä ostaisin myös! mulla vastaava bifinet uuni myynnissä oulussa. mulla vastaava bifinet uuni myynnissä oulussa. Oulu, vielä kauempana...
Oulu, vielä kauempana...ei mulle.... ku tietäis viell hinnan |