Tekniikkakeskustelut > Liedet ja uunit

SilverCrest miniuuni ja grilli kiertoilmatoiminnolla

<< < (13/21) > >>

Teukka-74:

--- Lainaus käyttäjältä: Moppc - 12.08.2016     kello on 08:59 ---Totta puhuen itsekin olen vielä hieman vaiheilla ollut tuo hankinnan kanssa. Aina kun tarvike on liiterissä, niin samat pähkäilyt nousee pintaan. Kun ei ole edes sitä mikroa tullut hankittua, niin pitäisikö tätäkään... jne. Kaasulla ja vedenkeittimellä on pärjäilty. Jotenkin ehkä myös  karsastan, että pitäisi vielä lohkaista jostain tilanvaraus moiselle. Toistaiseksi on jäänyt ostamatta vaikka tiikerikakku kyllä kuulostaa herkulliselta, maiskis.

--- Lainaus päättyy ---
;) Tämä on kuin minun ajatuksista. TAAS mietin että pitäisikö minunkin laittaa uuni, vaikka mikro onkin.Jotenkin se houkuttelee  Thumb Sitten kun ynnäilin hyötysuhteita ja virrankulutusta niin ei mitään mahkuja uunilla, ellei olla roikan perässä. Olishan se mukava aamulla sämpylät  lämmittää puskassakin mutta ilo loppuu erityisesti sadepäivillä. Kaasulla minäkin olen lämmittänyt kaiken mitä olen tarvinnut. Nopeasti lämpenee esim.kahvivedet.
En moiti tai arvostele heitä joilla uuni on mutta haluan vain tietää mitä sillä uunilla kulkimessa tehdään ja erityisesti silloin
kun ollaan irti maasähköstä.

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: Moppc - 12.08.2016     kello on 08:59 --- ...vaikka tiikerikakku kyllä kuulostaa herkulliselta, maiskis.

--- Lainaus päättyy ---

Aivan. Ja raakapakasteita kaupastä. Sitten syödään tuoretta lämmintä nisua, tai kuumia juuri paistettuaja karjalanpiirakoita.      ...Maistuis varmaan sullekkin. Thumb

Teukka-74:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 12.08.2016     kello on 09:11 ---Aivan. Ja raakapakasteita kaupastä. Sitten syödään tuoretta lämmintä nisua, tai kuumia juuri paistettuaja karjalanpiirakoita.      ...Maistuis varmaan sullekkin. Thumb

--- Lainaus päättyy ---
No joo, nyt tuli ensimmäinen järkevä käyttökohde uunille. Mutta ei puskahommia. Kyllä maistuu lämmin piirakka tälle herralle  ;) Thumb
Edit. Ei tullut tuo mieleen kun ei minulla ole pakastinta vaunussa.

Moppc:

--- Lainaus käyttäjältä: Teukka-74 - 12.08.2016     kello on 09:13 ---... Kyllä maistuu lämmin piirakka tälle herralle  ;) Thumb

--- Lainaus päättyy ---

Niinpä. Kaippa se on sitten rahnaa lyötävä tiskiin ja uunin kanssa koppiautoon sommittelemaan, ei auta  :o

vesako:

--- Lainaus käyttäjältä: Moppc - 12.08.2016     kello on 09:17 ---Niinpä. Kaippa se on sitten rahnaa lyötävä tiskiin ja uunin kanssa koppiautoon sommittelemaan, ei auta  :o

--- Lainaus päättyy ---

Ei auta ei.
Kyllä se on mukavaa aamukahville kanssa
Syödä uunituoretta sämpylää.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View