rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Terveiset soliferin tekijä Heinolle!  (Luettu 5373 kertaa)

*****
  • Päivämatkailija
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:22.07.2021 kello on 00:11
Terveiset soliferin tekijä Heinolle!
« : 13.09.2014 kello on 14:49 »



Terveisiä soliferin tekijä heinolle, joka on singeerannut nimensä Soliferi 510:n joskus vuonna 1989-90....  :D :D :D

  • Vieras
  • Vs: Terveiset soliferin tekijä Heinolle!
    « Vastaus #1 : 13.09.2014 kello on 15:05 »
    Nuo on kiwoja yllätyksiä kun jotain purkaa , aikoinaan kun olin apurina hommissa peruskorjaus raksalla niin yksi owiaukko sulettiin tiilillä ,niin jätimmä sinne tekiöiden nimet ja päivämäärän tulevia remonttimaakareita tahi purku-ukkoja varten..

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 07:21
    • Kulkija
    Vs: Terveiset soliferin tekijä Heinolle!
    « Vastaus #2 : 13.09.2014 kello on 19:25 »
    Paneloitiin kaverin kanssa aikanaan meidän saunaa, kirjoiteltiin hävyttömät viestit pikkukaljoissa sinne piiloon.  ;D

    Hymerin alkovista löytyi kourallinen irrallisia ruuveja terveisinä tehtaalta.

    *****
    • Karavaanari
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 15:36
    Vs: Terveiset soliferin tekijä Heinolle!
    « Vastaus #3 : 13.09.2014 kello on 23:35 »
    Tämmönen nimi löyty multa matkakulkineesta.



    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 19:29
    Vs: Terveiset soliferin tekijä Heinolle!
    « Vastaus #4 : 14.09.2014 kello on 07:06 »
    Isä kertoi että sillä työkaveri osti uuden auton. Autossa ilmeni jotain kolinaa ja käytti monesti takuu korjauksella ja vikaa vaan ei löytyny, lopulta hermostui ja alkoi purkaa koteloja ja kuinka ollakkaan jostain kotelosta löytyi hitsauslangasta tehty koukku jossa roikkui jakari ja ranskaksi lappu "Kestikö kauan etsiä".

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:21.06.2021 kello on 20:40
    • Kun filetillä fileoi Fiiliksessä,tulee hyvä fiilis
    Vs: Terveiset soliferin tekijä Heinolle!
    « Vastaus #5 : 14.09.2014 kello on 07:23 »
    Aikoinaan,kun minulla oli huonekalu-verhoomo yritys,teimme vesisänkyjä,huomasin kerran,että pojat oli kirjoittaneet nimensä ja päivämäärän alalistaan,otin pojat puhutteluun: Kun kerroin,mitä puumerkki voi pahimmassa tapauksessa merkitä,olette vastuussa tuotteesta seuraavat 5 vuotta,jos tulee reklamaatteja,pojat oli hiljaa !!!!

    *****
    • Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla:24.12.2023 kello on 15:35
    Vs: Terveiset soliferin tekijä Heinolle!
    « Vastaus #6 : 14.09.2014 kello on 08:45 »
    Aikoinaan,kun minulla oli huonekalu-verhoomo yritys,teimme vesisänkyjä,huomasin kerran,että pojat oli kirjoittaneet nimensä ja päivämäärän alalistaan,otin pojat puhutteluun: Kun kerroin,mitä puumerkki voi pahimmassa tapauksessa merkitä,olette vastuussa tuotteesta seuraavat 5 vuotta,jos tulee reklamaatteja,pojat oli hiljaa !!!!
    Aikoinaan minulla oli huonekaluliike, jossa myytiin vesisänkyjä. Pi.u jos tuo puumerkki olis sattunut erään isännän vesisängyn laitaan joka ei laskenut vettä laisinkaan patjan sisälle. Makasi vain tyhjien nahkojen päällä ja katseli korkeita puulaitoja. :laugh:

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:12.04.2018 kello on 18:08
    • Internet on loistava keino päästä nettiin.
    Vs: Terveiset soliferin tekijä Heinolle!
    « Vastaus #7 : 14.09.2014 kello on 10:13 »
    Nyt kun tämä aihe on jo hiukan rönsyillyt niin jatketaan hiukan.

    Itellä on tapana jättää "puumerkki" hitsaamalla palko jossa lukee; Weicco. Hitsaan sen sellaiseen paikkaan jossa siitä ei ole haittaa ja on havaittavissa. Tällähetkellä signeeraus löytyy seitsemästä erimaasta   :)

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:21.06.2021 kello on 20:40
    • Kun filetillä fileoi Fiiliksessä,tulee hyvä fiilis
    Vs: Terveiset soliferin tekijä Heinolle!
    « Vastaus #8 : 14.09.2014 kello on 10:42 »
    Nyt kun tämä aihe on jo hiukan rönsyillyt niin jatketaan hiukan.

    Itellä on tapana jättää "puumerkki" hitsaamalla palko jossa lukee; Weicco. Hitsaan sen sellaiseen paikkaan jossa siitä ei ole haittaa ja on havaittavissa. Tällähetkellä signeeraus löytyy seitsemästä erimaasta   :)
        No,se on semmoista,että aina aihe sivuaa jotakin toista,niinhän se on puheessakin,muuten menee yksitoikkoiseksi !!

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 07:18
    • Lempäälä
    Vs: Terveiset soliferin tekijä Heinolle!
    « Vastaus #9 : 14.09.2014 kello on 11:41 »
    Itellä on tapana jättää "puumerkki" hitsaamalla palko jossa lukee; Weicco. Hitsaan sen sellaiseen paikkaan jossa siitä ei ole haittaa ja on havaittavissa.
      Oon minäkin "muutamaan" pistäny YT.
      Kerran oltiin oltu pomon kanssa alihankkijan alihankkijana eräässä tehtaassa. Kotimatkalla ilmoitin pomolle- minä en ole tällä työmaalla käynyt, johon pomo- en minäkään siihen virman tarraa laittaisi. No olihan alihankkija itse mukana, ettei meillä ollut vastuuta hommaan. Tosin jos olisin yksin ollut, olisin saattanut ilmoittaa- minä en ainakaan näin tee. Onhan niitä toki paljon muitakin joihin en ole tohtinut puumerkkiäni laittaa. :(

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 18:36
    • seniori
    Vs: Terveiset soliferin tekijä Heinolle!
    « Vastaus #10 : 14.09.2014 kello on 12:47 »
    Olin soitinrakentajilla työharjoittelussa ja sain laittaa päivämäärän ja nimeni firman leiman allapuolelle  :)
    Lopuksi sain koko soittimen itselleni (palkkioksi)  ;D

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 15:38
    • viva la France
    Vs: Terveiset soliferin tekijä Heinolle!
    « Vastaus #11 : 14.09.2014 kello on 15:22 »
    Ja semmoiset hommat kannattaa jättää tekemättä mistä ei kestä sanoa tehneesän ne viisi vuotta sitten.

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 07:18
    • Lempäälä
    Vs: Terveiset soliferin tekijä Heinolle!
    « Vastaus #12 : 23.09.2014 kello on 02:48 »
      Nostetaanpa tätä josko Heino tai kaveri sattuisi lukemaan.
    Ja semmoiset hommat kannattaa jättää tekemättä mistä ei kestä sanoa tehneesän ne viisi vuotta sitten.
      Näinhän se oikeastaan on--- mutta kun tuo taito ei aina riitä--annetut aineet ei edellytä-- aika loppuu kesken --huono suunnittelu tai pomon määräykset estää.

    *****
    • Karavaanari
    • Viimeksi paikalla:14.11.2021 kello on 21:40
    • Honkte
    Vs: Terveiset soliferin tekijä Heinolle!
    « Vastaus #13 : 23.09.2014 kello on 17:49 »
    Yhdellä työmaalla pomo käski mennä tekee jonkun homman ja anto vielä ohjeet miten tehdään, niin kysyin "Tehdäänkö niin kuin pomo sanoo vai niinku hyvä tulee" vastaus "On siihen kolmaskin vaihtoehto käy kassan kautta".