Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

Yli 3500kg

<< < (3/4) > >>

Catiska:
No ei se ihan noin mene. Jos itse käyttää niitä firman kamoja niin ei siihen ammattipätevyyttä tarvita. Eli, jos putkiasentaja kuskaa firman Rapidolla vessanpönttöjä työmaalle joita siellä sitten itse asentaa (tai ainakin väittää asentavansa) niin polliisilla ei ole asiassa huomauttamista. Mutta, jos toimii vain ja ainoastaan autonkuljettajana niin silloin tarvitaan se pätevyys, luonnollisestikin.

Muumuupapa:

--- Lainaus käyttäjältä: Catiska - 13.09.2014     kello on 15:18 ---No ei se ihan noin mene. Jos itse käyttää niitä firman kamoja niin ei siihen ammattipätevyyttä tarvita. Eli, jos putkiasentaja kuskaa firman Rapidolla vessanpönttöjä työmaalle joita siellä sitten itse asentaa (tai ainakin väittää asentavansa) niin polliisilla ei ole asiassa huomauttamista. Mutta, jos toimii vain ja ainoastaan autonkuljettajana niin silloin tarvitaan se pätevyys, luonnollisestikin.

--- Lainaus päättyy ---

Mutta jos putkiasentaja kuljettaa firman Rapidolla ne vessanpöntöt myytäväksi tai toisen henkilön asennettavaksi, niin todennäköisesti ammattipätevyys vaaditaan.

Nyt kun lakia aletaan valvomaan, voi monelle C-kortin omistajalle tulla ikäviä yllätyksiä.

88k5:
^
Kaikesta huolimatta putkari ajaa hlöautolla, ei kuorma-autolla.

"Masi":
 ;Dja ja kaiken tämän päälle M1 luokan ajoneuvo ei muuttu kuorma-autoksi vaikka painaisi 100 00kiloa ja c kortti ei ole kuorma-autokortti vaan yli 3500kg painavaa ajoneuvoa ajamaan oikeuttava lupa. eli ajelkaa aivan rauhassa wc pytyt kyydissä menemään.

88k5:
Trafi - tuo virkamiesarmeijan linnake, työllistää itseään..

Käy kuin "vuokraveneenkuljett ajan pätevyyden" kanssa - ensiksi koskee liki kaikkia, mutta sitten vain murto-osaa..

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View