Tekniikkakeskustelut > Jääkaapit
Sammutinta ei sitten enään tarvitse
seacat7500:
eilen kun kävin katsastamassa asuntoautoa, sanoi katsastusmies, ettei sammutin ole asuntoautossa uuden lainmukaan enään pakollinen, mitenkä on onko samoin asuntovaunussa... sitä en huomannut kysyä
ihaa:
--- Lainaus käyttäjältä: seacat7500 - 12.09.2014 kello on 07:15 ---sanoi katsastusmies, ettei sammutin ole asuntoautossa uuden lainmukaan enään pakollinen,
--- Lainaus päättyy ---
Tietääkseni poliisi voi edelleen antaa sakon mikäli se sammutin puuttuu...se että sitä ei enää katsastuksessa vaadita ei ole sama asia miten poliisi siihen puuttumattomuuteen puuttuu, eli kannattaa jatkaa vanhaan malliin, tarkastuttaa ja pitää se autossa/vaunussa. Thumb
seacat7500:
Itse ymmärrän etttei sammutin ole enään pakollinen varuste asuntoautossa, koska katsastusmies se minulle sanoi, joten ei kait se poliisikaan sitä voi vaatia...( keskustelin eilen myös poliisina toimivan caravaanarin kanssa ja hänkin sanoi lopettavansa turhat pullon vaihdot/leimaukset, kiitteli vielä tiedosta) poliisihan valvoo että auto on katsastettu ja tieliikenne kelpoinen... itse kyllä pidä sammutinta autossa , vaikken sitä vuosittain uusisikaan
ihaa:
Ai no sitten eri katsastusasemilla on vielä eri tietoa jaettavana.
K.E.V:
Pari viikkoa sitten käytin vaunun leimalla. Herra ingenjööri halusi katsoa sammuttimen, senkun vaan. Olinhan sen juuri vaihtanut leimattuun.
Toivottavasti sillä ei ole käyttöä itselle eikä muille.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
Siirry pois tekstitilasta