Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Halvin Yhdistelmä.
HiTec:
--- Lainaus käyttäjältä: eura665 - 13.09.2014 kello on 10:21 ---Minusta on aivan sama millä liikkuu, kunhan itse nauttii touhusta.
--- Lainaus päättyy ---
Tässä se koko touhun pointti onkin Thumb
Vaan omakohtaisesti, Ducato 14 Dethleffs 2.5d -90 kokemuksella, kyllä tuolla uudemmalla kalustolla nauttiin touhusta enempi kuin näillä historic-luokan vehkeillä. Toki hommassa on ne taloudenkin realiteetit, onko järkeä seisottaa pihassa 11kk vuodesta jotain kymmenien tuhansien peliä, voisiko sen 1kk nautiskella hiukka edullisemmallakin kalustolla. Vai olisiko vuokra-kalusto tällöin kuitenkin se oikein ratkaisu? Tai kenties as.vaunu as.auton sijaan? Nehän eivät puraise lompakkoa ihan samalla tavalla, ei hankkia eikä pitää ???
kimi:
--- Lainaus käyttäjältä: HiTec - 13.09.2014 kello on 13:17 ---
voisiko sen 1kk nautiskella hiukka edullisemmallakin kalustolla. Vai olisiko vuokra-kalusto tällöin kuitenkin se oikein ratkaisu? Tai kenties as.vaunu as.auton sijaan? Nehän eivät puraise lompakkoa ihan samalla tavalla, ei hankkia eikä pitää ???
--- Lainaus päättyy ---
Vuokrakalusto on ihan varteenotettava vaihtoehto. Me oltiin yhdessä välissä useita vuosia ilman omaa kulkinetta ja kullekin matkalle vuokrattiin siihen sopiva laite, välillä auto välillä vaunu. Yleensä kotimaasta mutta myös muutamia kertoja ulkomailla.
plagu:
Mun vaunu makso satasen ja viime kesänen vetoauto 400 :P
toki siihen vaunuun on joku lantti uponnut
aaoulusta:
--- Lainaus käyttäjältä: plagu - 13.09.2014 kello on 15:05 ---Mun vaunu makso satasen ja viime kesänen vetoauto 400 :P
toki siihen vaunuun on joku lantti uponnut
--- Lainaus päättyy ---
On ekonominen paketti kyllä! pääsikö suoraan liikenteeseen wai pitikö tuunata/rempata
Yrjö:
--- Lainaus käyttäjältä: plagu - 13.09.2014 kello on 15:05 ---Mun vaunu makso satasen ja viime kesänen vetoauto 400 :P
--- Lainaus päättyy ---
Oot voitolla, varsinkin vaunussa. ;D ;D
Edellä ehdotettu vuokrausta. Sitä mekin aikoinaan ajattelimme, mutta kun vaimo pisti hiukan lisää vuokrahintaan, saimme oman. :D Sattui vielä hintansa väärtti vaunu.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta