Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Keskustelua Diplomaatin Polarista

<< < (15/17) > >>

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 12.09.2014     kello on 22:55 ---Sanottaisiko, että Tiplomaatti ite antoi aiheen, ja teknikot pisti ketjun pystyyn sitä kunnioittaen.  :)

--- Lainaus päättyy ---

Kukapa se viittii yksin jorajaa. No minun vanha ja sydämmellinen äitee kylläkin.  :)

tahko:

--- Lainaus käyttäjältä: Tikkakosken Diplomaatti - 12.09.2014     kello on 22:36 --- Sen takia en lue mitään lehtiä,koska se kuka maksaa eniten testeissä,niin sen kuljin paras,niin kuin rengas testit,,

--- Lainaus päättyy ---

Valitettavasti kyseinen artikkeli ei ollut testi/vertailu juttu, joten tuon maksettu juttu vaihtoehdon voinee jättää pois laskuista. Artikkeli lienee? Polarin markkinointiosaston ja Camperin toimituksen yhdessä laatima. (tiedä häntä) ???

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: tahko - 13.09.2014     kello on 12:08 ---Valitettavasti kyseinen artikkeli ei ollut testi/vertailu juttu, joten tuon maksettu juttu vaihtoehdon voinee jättää pois laskuista. Artikkeli lienee? Polarin markkinointiosaston ja Camperin toimituksen yhdessä laatima. (tiedä häntä) ???

--- Lainaus päättyy ---
Onkohan koskaan edes vaunua nähnyt :o

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 14.09.2016     kello on 21:36 ---Heti messuille, kun esillä ovat 10-15 vuotta vanhat kulkimet ja ratkaisut.  ;)

--- Lainaus päättyy ---
Tule katsomaan minun vanhaa Polaria ;)

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: Tikkakosken Diplomaatti - 14.09.2016     kello on 21:39 --- Tule katsomaan minun vanhaa Polaria ;)

--- Lainaus päättyy ---

Voinpa tullakkin, mutta missä ne muut merkit. Polar oli ainakin -70 luvulla hyvä, kun niiden kanssa puuhastelin.  ;)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View