Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Tuhannes

<< < (3/4) > >>

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali -  9.09.2014     kello on 19:07 ---Onks siinä peukut mukana?   ::)

--- Lainaus päättyy ---

On.
Vajaa 300 viestiä asiaa ja 8000 peukkuja  ;D

Alan:

--- Lainaus käyttäjältä: vesako -  9.09.2014     kello on 18:39 ---On siellä asiaakin aina välissä, sanois
se yks nainen siinä fingerporissa.

--- Lainaus päättyy ---

;D

Harvinainen kerta, kun teki mieli vastata pelkällä hymiöllä.

Pitää vähentää iteltä joku alkupään tarpeeton viesti vastapainoksi.

Captainkidd:
No, mulle tää saitti on enimmäkseen ajatustenvaihtoa, tiedon hankkimista ja tiedon jakamista itselle, itseltä, ja muille ja muiltatieskuinka.
Mikä näistä mainituista sitten on minulle antoisinta, on ihan mun juttu. Saatan tykätä uusien tietojen kysymisestä, jakamisesta, etsimisesta ja myös kaikkien näiden täydennyksistä puolin ja toisin.
Ylejään tunnen olevani saamapuolella, silä kysynpä mitä tahansa kuukkelin ulkopuolelta, ts omakohtaisia mielipiteitä, niin just sitä täsmämielipidettä tai -tietoa liki aina saan ja sitä arvostan.
Joskus pystyn itsekin antamaan takaisin jollekulle, ja olla iloinen siitä, että pystyin ihan nippelietoa Minheer van Pumproyn maatilan ullakkohuoneen näkymistää tiekelle Ahmedille, tai Börjelle yms. uteliaalle antamaan.
Aisaakelis kun on kiva löytää joltakin keski-lombardialaiselta Pietrolta Rivarossin 1960-luvun pienoisrautatien vaihde, jonka naapurin pöljä kakara polki rikki äiteensä innokkaiden riemunkiljahduksien kannustamana; eik tuo oo ihanan luova tuo meiän Tahvoeinari-JimmyTimo...
Jess  Thumb

Turhan Höpöttäjä:
Paljon on kertynyt kirjoituksia minullakin, vaikka poistan niitä jatkuvasti, sen ajan puitteissa milloin voi poistaa. Aloitukset loutasta olen päässyt pois jo kauan sitten, eikä ole tarkoitus siihen enää ängätä.  ;D

Captainkidd:
Vihdoinkin - Kaikkien Kaveri !  Oommä hiukka liikuttunut, mutta vähän saakelin ylpeä saada olla kaikkien kaveri, on paikka antaa  :-* kaikille kavereilleni. Miespuolisille vain metrin päästä, naispuolisille ihan toivomusten mukaan :D

Montakos starinaa pitää vielä tuon Sr:n arvon saadakseni pukerrella ?  ::)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View