Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot
Rengasasiaa
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: Vemppu - 11.09.2014 kello on 17:48 ---Aika moni raskas auto on kallis metsään ajettavaksi mutta silti niissä näkee jos jonkinmoista rengastusta :-[
Ja säästämistähän se on että ajellaan pinnat loppuun vaikka sorakasetin akseleilla kun eihän sinne monttuun särjettäväksi kannata parasta laittaa...
-----Ja joku aika sitten näin: http://www.google.fi/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&ved=0CC4QFjAA&url=http%3A%2F%2Fwww.goodyear.eu%2Fmiddle_east_en%2Fimages%2FTuulilasiF1Asymmetric_test07_tcm195-19101.pdf&ei=kLYRVNntHqT9ywP7ioDQAQ&usg=AFQjCNGfxoiNiZxWOxC-yDmqdPwTBh6JTg&bvm=bv.74894050,d.ZGU&cad=rja
--- Lainaus päättyy ---
Siellä vaihdettiin veto auto 3V välein kun tuli kilsoja niin paljon ja kinttupoluilla ajamista ja jotkut puskaparkkilaiset tietää,ja maito autoa seuranneet..Ja nämä huonoy renkaat omavat päästelee pikiteitä pitkin.
Aakku:
Mulla on pakussa tällaiset M+S talvirenkaat...
Oikein naurattaa, kun joku vouhottaa ostavansa vain laaturenkaita.
Se on sitä ajattelua, että vain kallis voi olla hyvää. Minä yllätyin kyllä positiivisesti, kun tuplahintaiset ns. laaturenkaat tuli peitotuksi mennen tullen. :)
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 11.09.2014 kello on 17:55 ---Mulla on pakussa tällaiset M+S talvirenkaat...
Oikein naurattaa, kun joku vouhottaa ostavansa vain laaturenkaita.
Se on sitä ajattelua, että vain kallis voi olla hyvää. Minä yllätyin kyllä positiivisesti, kun tuplahintaiset ns. laaturenkaat tuli peitotuksi mennen tullen. :)
(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)
--- Lainaus päättyy ---
Noillako meinasit talven pärjätä onnea ja menestystä Thumb
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: Tikkakosken Diplomaatti - 11.09.2014 kello on 17:58 --- Noillako meinasit talven pärjätä onnea ja menestystä Thumb
--- Lainaus päättyy ---
No ei koko talvea sentään...
Joulu, tammi ja helmikuussa on Michelin Agilis nastarenkaat. Muinakin aikoina, jos tarve vaatii. Tosin ne menivät aika kuralle viime talvena yhden talven ajon jälkeen. Joko Misukan kumilaatu on heikentynyt, tai leuto talvi teki tehtävänsä.
Sen sijaan edelleen ihmettelen, miksi en voisi ajaa noilla suvi "M+S" renkailla jouluna +8 asteen lämpötilassa. Yhtä hyvin olisi voitu sitten jollain pykälällä määrätä viime juhannuksena talvirenkaat alle samassa lämpötilassa. Itse asiasa kesäkuussa oli muutamana päivän erittäin liukkaita kelejä raekuurojen saattelemana.
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 11.09.2014 kello on 18:06 ---No ei koko talvea sentään...
Joulu, tammi ja helmikuussa on Michelin Agilis nastarenkaat. Muinakin aikoina, jos tarve vaatii. Tosin ne menivät aika kuralle viime talvena yhden talven ajon jälkeen. Joko Misukan kumilaatu on heikentynyt, tai leuto talvi teki tehtävänsä.
Sen sijaan edelleen ihmettelen, miksi en voisi ajaa noilla suvi "M+S" renkailla jouluna +8 asteen lämpötilassa. Yhtä hyvin olisi voitu sitten jollain pykälällä määrätä viime juhannuksena talvirenkaat alle samassa lämpötilassa. Itse asiasa kesäkuussa oli muutamana päivän erittäin liukkaita kelejä raekuurojen saattelemana.
--- Lainaus päättyy ---
Sori,kun olin töykeä..
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta