Tekniikkakeskustelut > Matkailuvaunut

On se ihme vika (Polarin vilkut jäävät palamaan)

<< < (9/15) > >>

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda -  9.09.2014     kello on 12:40 ---JuhaL jolla tämän vuosikymmenen kulkineet, joutui trailerboksin päivittämään, koska vaunussa LED valot.
Oliko vaunuissa mitä kokeilit LED-valot , tavallinen hehkupolttimo omaa nimellisvastuksen ja esim vilkkureleet tunnistaa joissain autoissa vastuksen, joissain on valonvartijat jotka tunnistavat lampun ehjyyden vastuksella. Tämän vuoksi kaikki led-valolliset eivät ole suoraan sopivia jonkun syöttävän yksikön kanssa.

--- Lainaus päättyy ---
Oli ledit,jaa aikasemmasakin  polarissa jota kävin testaamassa ja malli oli 2014,niin kuin tämän päivänenkin,ja tehtaalla sanoivat tänään jotta uusissa polareissa on tuo systeemi mikä mulle tulee ;) Ja sähköasentaja koko aika mukana :D

arska100:

--- Lainaus käyttäjältä: Tikkakosken Diplomaatti -  9.09.2014     kello on 11:02 --- Kokeitiin volvoa uuteen kabeen ja kaikki toimi ok,ja maasturilla kokeiltiin mun vaunuun ja kaikki ok,vanha volvo toimi kanssa polarin kanssa ok...

--- Lainaus päättyy ---
Oliko Kabessa kaikki lediä? Mulla ainakin takavalossa on normaalit lamput..Mulle edelleen on kysymys merkki tuo kun ei ollut aikaisemman auton kanssa ongelmia ja ei sen maasturin kanssa.. ::)

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: arska100 -  9.09.2014     kello on 12:56 ---Oliko Kabessa kaikki lediä? Mulla ainakin takavalossa on normaalit lamput..Mulle edelleen on kysymys merkki tuo kun ei ollut aikaisemman auton kanssa ongelmia ja ei sen maasturin kanssa.. ::)

--- Lainaus päättyy ---
Kyllä kaikki peräpäässä lediä.. Ja tehtaala sanoivat,että on ollut muillakin ongelmia polari/solifer,ja sen takia pitää laittaa toi uusi systeemi..

arska100:

--- Lainaus käyttäjältä: Tikkakosken Diplomaatti -  9.09.2014     kello on 12:58 --- Kyllä kaikki peräpäässä lediä.. Ja tehtaala sanoivat,että on ollut muillakin ongelmia polari/solifer,ja sen takia pitää laittaa toi uusi systeemi..

--- Lainaus päättyy ---
Ok, mutta edelleen ei selitä sitä miksi ei tehnyt aikaisemmalla Volvolla ja sitten sillä testi maasturilla. Olen samaa mieltä Kahtaenvaihda ja Ossin kanssa että autossa on hämärää. Tämä on vain mun mielipide...

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: arska100 -  9.09.2014     kello on 13:11 ---Ok, mutta edelleen ei selitä sitä miksi ei tehnyt aikaisemmalla Volvolla ja sitten sillä testi maasturilla. Olen samaa mieltä Kahtaenvaihda ja Ossin kanssa että autossa on hämärää. Tämä on vain mun mielipide...

--- Lainaus päättyy ---
Mutta miks toimi toisissa vaunuissa jossa ledit kanssa ja tehtaalta sanoivat,jotta pitää vaihtaa johtosarja ja boksi väliin? Mutta tehdään mitä tehdas käskee,onneksi menee takuuseen Thumb Ja volvolla kuukausi sit ajettu uusi softa,ja tietokoneenpäässä ja ei vikaa :o

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View