rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: On se ihme vika (Polarin vilkut jäävät palamaan)  (Luettu 18856 kertaa)

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 19:26
Vs: On se ihme vika!
« Vastaus #30 : 9.09.2014 kello on 10:00 »
Jäi vaunu pois,elikkä vaunussa vika..

Oho, tuo alkaa olla sitä nykyaikaa.  Aattelin heti auton tarttevan ledivaloille sopivan boksin ja softan.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla: 5.01.2022 kello on 12:17
Vs: On se ihme vika!
« Vastaus #31 : 9.09.2014 kello on 10:10 »
Oho, tuo alkaa olla sitä nykyaikaa.  Aattelin heti auton tarttevan ledivaloille sopivan boksin ja softan.
Boksi sen takia,että tulee lisää vastusta,käyttävät kulemma -14 malleissa sitä systeemiä...
« Viimeksi muokattu: 9.09.2014 kello on 10:58 »

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 19:26
Vs: On se ihme vika!
« Vastaus #32 : 9.09.2014 kello on 10:39 »
Boksi sen takia,että tulee lisää vastusta,käyttävät kulemma -14 malleissa sitä systeemiä...

Laitetaan vaunuun ledivalot ja sitten lisätään vastuslaatikko aiheuttamaan riittävä kuorma jotta auto ymmärtää vaunun kytketyksi Thumbd
Auton vika korjataan vaunussa Thumbd

Eli todellakin nykyaikaa ;D

  • Vieras
  • Vs: On se ihme vika!
    « Vastaus #33 : 9.09.2014 kello on 10:51 »
    Auton vika korjataan vaunussa Thumbd

    Eli todellakin nykyaikaa ;D

     Ollaanko nyt siinä että auton ja vaunun oltava samalta vuosikymmeneltä, eli niin hyvä kuin TDi:n Volvo onkin niin ollako se sitten jo liian vanha uudemmalle Polarille.

    *****
    • Karavaanari
    • Viimeksi paikalla:26.04.2024 kello on 21:21
    • Ukki
    Vs: On se ihme vika!
    « Vastaus #34 : 9.09.2014 kello on 10:58 »
    Nykyaika väärällä tavalla, kyllä koukkukytkennän pitää antaa autolle viesti siitä että sen perään voidaan ongelmitta kytkeä monemoisia vaunuja. Ettei vain ole säästetty johtosarjassa kun toimiva on aikalailla hintava. Joissan sen hinta ei paljoa eroa koukun hinnasta jos marmoritiskiltä hakee.

  • Vieras
  • Vs: On se ihme vika!
    « Vastaus #35 : 9.09.2014 kello on 11:00 »
    Siinä yrittää kohdata vasta-aika ja nyky-aika. kyllä a-autolla on sittenki kiwempi ja helepompi. onha tietty vedettäwässä enempi tiloja mistä etsiä vaikka kumppareita.. ;D

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Aiheen aloittaja
    • Viimeksi paikalla: 5.01.2022 kello on 12:17
    Vs: On se ihme vika!
    « Vastaus #36 : 9.09.2014 kello on 11:02 »
    Laitetaan vaunuun ledivalot ja sitten lisätään vastuslaatikko aiheuttamaan riittävä kuorma jotta auto ymmärtää vaunun kytketyksi Thumbd
    Auton vika korjataan vaunussa Thumbd

    Eli todellakin nykyaikaa ;D
    Kokeitiin volvoa uuteen kabeen ja kaikki toimi ok,ja maasturilla kokeiltiin mun vaunuun ja kaikki ok,vanha volvo toimi kanssa polarin kanssa ok...

  • Vieras
  • Vs: On se ihme vika!
    « Vastaus #37 : 9.09.2014 kello on 12:05 »
    Jäi vaunu pois,elikkä vaunussa vika..

    Eli Volvossa liian vanhaa tekniikkaa! Thumbd Sorry

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Aiheen aloittaja
    • Viimeksi paikalla: 5.01.2022 kello on 12:17
    Vs: On se ihme vika!
    « Vastaus #38 : 9.09.2014 kello on 12:30 »
    Eli Volvossa liian vanhaa tekniikkaa! Thumbd Sorry
    Miten se voi olla,kun edellinen oli-04 ja nykynen -07 :o Ja vanhalla toimi :o :o

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 21:30
    • Autossa on pyörät
    Vs: On se ihme vika!
    « Vastaus #39 : 9.09.2014 kello on 12:40 »
    JuhaL jolla tämän vuosikymmenen kulkineet, joutui trailerboksin päivittämään, koska vaunussa LED valot.
    Oliko vaunuissa mitä kokeilit LED-valot , tavallinen hehkupolttimo omaa nimellisvastuksen ja esim vilkkureleet tunnistaa joissain autoissa vastuksen, joissain on valonvartijat jotka tunnistavat lampun ehjyyden vastuksella. Tämän vuoksi kaikki led-valolliset eivät ole suoraan sopivia jonkun syöttävän yksikön kanssa.

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Aiheen aloittaja
    • Viimeksi paikalla: 5.01.2022 kello on 12:17
    Vs: On se ihme vika!
    « Vastaus #40 : 9.09.2014 kello on 12:50 »
    JuhaL jolla tämän vuosikymmenen kulkineet, joutui trailerboksin päivittämään, koska vaunussa LED valot.
    Oliko vaunuissa mitä kokeilit LED-valot , tavallinen hehkupolttimo omaa nimellisvastuksen ja esim vilkkureleet tunnistaa joissain autoissa vastuksen, joissain on valonvartijat jotka tunnistavat lampun ehjyyden vastuksella. Tämän vuoksi kaikki led-valolliset eivät ole suoraan sopivia jonkun syöttävän yksikön kanssa.
    Oli ledit,jaa aikasemmasakin  polarissa jota kävin testaamassa ja malli oli 2014,niin kuin tämän päivänenkin,ja tehtaalla sanoivat tänään jotta uusissa polareissa on tuo systeemi mikä mulle tulee ;) Ja sähköasentaja koko aika mukana :D

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 16:55
    • Savo
    Vs: On se ihme vika!
    « Vastaus #41 : 9.09.2014 kello on 12:56 »
    Kokeitiin volvoa uuteen kabeen ja kaikki toimi ok,ja maasturilla kokeiltiin mun vaunuun ja kaikki ok,vanha volvo toimi kanssa polarin kanssa ok...
    Oliko Kabessa kaikki lediä? Mulla ainakin takavalossa on normaalit lamput..Mulle edelleen on kysymys merkki tuo kun ei ollut aikaisemman auton kanssa ongelmia ja ei sen maasturin kanssa.. ::)

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Aiheen aloittaja
    • Viimeksi paikalla: 5.01.2022 kello on 12:17
    Vs: On se ihme vika!
    « Vastaus #42 : 9.09.2014 kello on 12:58 »
    Oliko Kabessa kaikki lediä? Mulla ainakin takavalossa on normaalit lamput..Mulle edelleen on kysymys merkki tuo kun ei ollut aikaisemman auton kanssa ongelmia ja ei sen maasturin kanssa.. ::)
    Kyllä kaikki peräpäässä lediä.. Ja tehtaala sanoivat,että on ollut muillakin ongelmia polari/solifer,ja sen takia pitää laittaa toi uusi systeemi..

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 16:55
    • Savo
    Vs: On se ihme vika!
    « Vastaus #43 : 9.09.2014 kello on 13:11 »
    Kyllä kaikki peräpäässä lediä.. Ja tehtaala sanoivat,että on ollut muillakin ongelmia polari/solifer,ja sen takia pitää laittaa toi uusi systeemi..
    Ok, mutta edelleen ei selitä sitä miksi ei tehnyt aikaisemmalla Volvolla ja sitten sillä testi maasturilla. Olen samaa mieltä Kahtaenvaihda ja Ossin kanssa että autossa on hämärää. Tämä on vain mun mielipide...

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Aiheen aloittaja
    • Viimeksi paikalla: 5.01.2022 kello on 12:17
    Vs: On se ihme vika!
    « Vastaus #44 : 9.09.2014 kello on 13:14 »
    Ok, mutta edelleen ei selitä sitä miksi ei tehnyt aikaisemmalla Volvolla ja sitten sillä testi maasturilla. Olen samaa mieltä Kahtaenvaihda ja Ossin kanssa että autossa on hämärää. Tämä on vain mun mielipide...
    Mutta miks toimi toisissa vaunuissa jossa ledit kanssa ja tehtaalta sanoivat,jotta pitää vaihtaa johtosarja ja boksi väliin? Mutta tehdään mitä tehdas käskee,onneksi menee takuuseen Thumb Ja volvolla kuukausi sit ajettu uusi softa,ja tietokoneenpäässä ja ei vikaa :o