Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Alkoholi ja miten se muuttaa ihmisen käyttäytymistä!
aaoulusta:
--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 7.09.2014 kello on 20:40 --- Ruutana on myös !
--- Lainaus päättyy ---
No perhana! ei passaa pakastaa,ainakkaan elävältä voi käyä niin jotta syötyään kalan saa kännin lisukkeeksi, ;D
jip59:
Meikä kyllä kippaa kuppia mutta jo poikamiesaikana kun erittäin aktiivisesti tanssilavoilla kävin niin kupin oton rajana oli sellainen että jos tanssipartneri huomaa että on viinaa ottanut niin silloin ollaan menty överiksi. Samalla kaavalla mennään nykyäänkin eli itse huomaa mutta muut eivät niin raja on kohdallaan.
ihaa:
--- Lainaus käyttäjältä: jip59 - 7.09.2014 kello on 21:34 ---Samalla kaavalla mennään nykyäänkin eli itse huomaa mutta muut eivät niin raja on kohdallaan.
--- Lainaus päättyy ---
Tuo on muuten hyvä kaava...kuinkahan moni orgilainen menee samalla kaavalla, ei sillä että sillä mitään merkitystä olisi mutta mielenkiintoista olisi kuulla moinen.
Alan:
Älä laita äänestystä.
Minusta saattaa huomata, että jotain on otettu, mutta humala näkyy harvoin. Täällä tuskin koskaan.
Mitenkäs se Ihaa sinussa näkyy, vastaa ensin itse uteluunsa. ;D
kimi:
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 7.09.2014 kello on 21:42 ---Tuo on muuten hyvä kaava...kuinkahan moni orgilainen menee samalla kaavalla, ei sillä että sillä mitään merkitystä olisi mutta mielenkiintoista olisi kuulla moinen.
--- Lainaus päättyy ---
Tiedän olleeni sen verran juovuksissa 2012 kesällä ettei rattiin olisi ollut asiaa. En varsinaisesti juovuksissa mutta, kuitenkin sen verran juoneena että, sen tunsi itse. Muutama olut, tai lasillinen viiniä tai muuta alkoholia illan mittaan on kohtalaisen normia. Ja ruuan kanssa miltei aina jotain alkoholipitoista, vaikka vaan olut.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta