Matkailukeskustelut > Matkailu ulkomailla

Toinen Euroopan matka jonnekkin Välimerelle

<< < (9/12) > >>

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: Roksis - 28.09.2014     kello on 09:33 ---Yhtä oikein on ajaa päivässä 100, 400 tai 900 km. Kukin mieltymyksiensä mukaan.

--- Lainaus päättyy ---

Tai sopivien yöpymispaikkojen mukaan.

Alan:

--- Lainaus käyttäjältä: Roksis - 28.09.2014     kello on 09:33 ---Yhtä oikein on ajaa päivässä 100, 400 tai 900 km. Kukin mieltymyksiensä mukaan.

--- Lainaus päättyy ---

Koko reissu 900 km per päivä? Jollaista ei saa ammattikuljettajaka an ajaa. No sopiihan tänne mielipiteitä, ei siinä mitään.  ;D

Roksis:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 28.09.2014     kello on 12:10 ---. No sopiihan tänne mielipiteitä, ei siinä mitään.  ;D

--- Lainaus päättyy ---
Totta, ja myös reissaamis tyylejä. Minun tyyli on oikea minulle, ja sinun sinulle. Lissun? tai kaken? hänelle. Laskin toissatalven reissuani. Päivämatkat oli 38 - 680 km. Nuokin oli just sopivia sille päivälle, eikä suorinta tietä.

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 28.09.2014     kello on 12:10 ---Koko reissu 900 km per päivä? Jollaista ei saa ammattikuljettajaka an ajaa. No sopiihan tänne mielipiteitä, ei siinä mitään.  ;D

--- Lainaus päättyy ---
Tossakin mun Norjan reissussa eka pätkä 850km ;) :D Eikä tehnyt vaikeata,mutta emäntä halus nukkumaan :D

aaoulusta:
Ihan niinkuin olisi kiire saada lenkki nopiasti suoritettua ..oisko ammatilla jokin sija 700-900 km päivä siirtymiin...lomall a ollaan lomalla mutta jokainen sen etapin pituuden ihan ite määrittelee....eikä siinä se ajopiirturikaan ole enää hiasteena

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View