Matkailukeskustelut > Matkailu ulkomailla
Toinen Euroopan matka jonnekkin Välimerelle
seppoko:
--- Lainaus käyttäjältä: Roksis - 28.09.2014 kello on 09:33 ---Yhtä oikein on ajaa päivässä 100, 400 tai 900 km. Kukin mieltymyksiensä mukaan.
--- Lainaus päättyy ---
Tai sopivien yöpymispaikkojen mukaan.
Alan:
--- Lainaus käyttäjältä: Roksis - 28.09.2014 kello on 09:33 ---Yhtä oikein on ajaa päivässä 100, 400 tai 900 km. Kukin mieltymyksiensä mukaan.
--- Lainaus päättyy ---
Koko reissu 900 km per päivä? Jollaista ei saa ammattikuljettajaka an ajaa. No sopiihan tänne mielipiteitä, ei siinä mitään. ;D
Roksis:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 28.09.2014 kello on 12:10 ---. No sopiihan tänne mielipiteitä, ei siinä mitään. ;D
--- Lainaus päättyy ---
Totta, ja myös reissaamis tyylejä. Minun tyyli on oikea minulle, ja sinun sinulle. Lissun? tai kaken? hänelle. Laskin toissatalven reissuani. Päivämatkat oli 38 - 680 km. Nuokin oli just sopivia sille päivälle, eikä suorinta tietä.
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 28.09.2014 kello on 12:10 ---Koko reissu 900 km per päivä? Jollaista ei saa ammattikuljettajaka an ajaa. No sopiihan tänne mielipiteitä, ei siinä mitään. ;D
--- Lainaus päättyy ---
Tossakin mun Norjan reissussa eka pätkä 850km ;) :D Eikä tehnyt vaikeata,mutta emäntä halus nukkumaan :D
aaoulusta:
Ihan niinkuin olisi kiire saada lenkki nopiasti suoritettua ..oisko ammatilla jokin sija 700-900 km päivä siirtymiin...lomall a ollaan lomalla mutta jokainen sen etapin pituuden ihan ite määrittelee....eikä siinä se ajopiirturikaan ole enää hiasteena
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta