Jotain outoa on eilisen jälkeen tapahtunut kuvien aukeamisen suhteen. Eilen avautuivat kunnolla suuriksi, mutta nyt menee Postimagen aloitussivulle. Vasta hiiren oikealla korvalla saa kuvan näkyviin, mutta pienenä.
Vika on postimagen päässä, jostain syystä kuvat ovat kadonneet postimagepalvelusta
orgi ei voi tehdä mitään noiden kuvien palauttamiseksi
Jatkossa jos haluaa varmempaa kuvan säilytystä, niin kannattaa käyttää tuon "Lisätoiminnot" alta löytyvää kuvan lisäystä. Silloin kuvat tallentuvat orgin palvelimelle, ja niistä otetaan varmistustallennus säännöllisesti.
Vika on postimagen päässä, jostain syystä kuvat ovat kadonneet postimagepalvelusta
Jatkossa jos haluaa varmempaa kuvan säilytystä, niin kannattaa käyttää tuon "Lisätoiminnot" alta löytyvää kuvan lisäystä. Silloin kuvat tallentuvat orgin palvelimelle, ja niistä otetaan varmistustallennus säännöllisesti.
varmaankin vikkaa munkuvis ,mut aina kun käytän tuota lisätoiminnot .. niin tulee txt ettei se kuva mahdu tänne .. enkä osaa niit kuva kokoi muutella ... ku... oon vaan se punapääplontti ..
Juu tulee het, ko vaan muistaisin mihin laitoin kameran ku viimeksi purin kuvia siittä (kax kameraa "hukassa"), eli vanhuus ei näemmä tuu yxin. se tuloo kukkasten, kiikkustuolin ja nyt en muista minkä kanssa
Kyl vaan mulle avautuu isona noi mun roiskeläppäkuvat että ei ne mihinkää ole hävinneet....