Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
mitä olet viimeksi tuunannut ?
LMC-99:
Voisiko tuota tuunaamiseksi sanoa kun kaksi käppänää on trimmattu..ne jotka ei tiedä miten se tehdään niin tarkoittaa sitä, että karva pari kolme nypitään koirasta kerralla, aloitetaan hännästä edetään päähän asti jne.
Aikaa siihen menee jota kuinkin about 3 tuntia ja enempikin, seuraavana päivänä voi sitten jatkaa jos huvittaa..en ole koskaan laskenut karvan määrää mutta kait niitä nyt yksi milli löytyy per hurtta..
Tässä niistä hirmuista kuva syys- kesältä jolloin olimme metsäretkellä..
ihaa:
Voisi kuvitella ettei ole koiran paras päivä kun joutuu nypittäväksi...jote nkin tuollainen ei istu minun ymmärrykseen. :-\
LMC-99:
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 2.12.2012 kello on 16:38 ---Voisi kuvitella ettei ole koiran paras päivä kun joutuu nypittäväksi...jote nkin tuollainen ei istu minun ymmärrykseen. :-\
--- Lainaus päättyy ---
On rotuja jotka nypitään ja tämä kuuluu niihin...
Se tehdään kaksi kertaa vuodessa,lähinnä silloin kun on karvan lähdön aika..
Ei muuten löydy sisältä koiran karvoja eikä kyllä muualtakaan paikasta.
Tietenkään se ei kaikille koirille ole niitä parhaita päiviä, muttei ole meillä ainakaan vielä kovin valittaneet.
Niin ja iho sekä karva pysyy hyvänä ,sen enempää selittelemään.
Cowboy:
Paljon on tullut duunattua tota Hobbyä TV:n asennus, stereoiden vaihto, teippaus, pesu ja vahaus ja penkit pitäis viellä verhoilla uudellen kun väritys ei miellytä.
ihaa:
Sinussa kun tuntuu olevan tuota tuunaajan vikaa ihan urakalla niin voisit aloittaa oman ketjun tuosta sun Hobbyn tuunaamisesta. Näkisin mielelläni miten tulet muuttamaan Hobbyä. :D
tässä mun vähäiset tuunaukset...--> http://karavaanari.org/index.php/topic,2873.0.html
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta