Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

mitä olet viimeksi tuunannut ?

<< < (41/52) > >>

kimi:

--- Lainaus käyttäjältä: seppoko -  1.11.2011     kello on 22:37 ---Silloin kun mulla oli vaunu, niin tuli paljon halvemmaksi ostaa päät ja kaksinapaista johtoa. Sekä vähän askartelua. Sellaista minä käytin. Vasta poistin kaapelin varastosta, vaikken ollut tarvinnut sitä  viiteentoista vuoteen.  :D

--- Lainaus päättyy ---

Ennen kaikki oli paremmin.

Autokuljetustrailer iin pitää vetää uudet sähköt ja valot. Valmis asennussarja; töpseli-johto- haara ja kahdet takavalot polttimoineen kustansi halvimmillaan alle 30€.  Jopa johdon pituus olisi riittänyt ja samoin takavalojen väliin oltiin suunniteltu 2,5m enimmillään.

Irto-osista tuo kuitenkin rakennetaan koska traileriin tulee takavalot laitojen ulkopuolelle ja ei innosta rakennella telineitä ja eteenpäin oaoittavat olisi kuitenkin pitänyt lisätä jotenkin.
Hintaa kaikkineen varmasti tuplaten tuon sarjan.

seppoko:
Tuunasin tänään tuommoiset  m-autooni. Niiden pituus on n. 85 senttiä leveämpi pää n.10 ja kapeampi n.2,5 senttiä. Paksuus 12mm.

Mitä ne ovat?? Ja mihin tarkoitukseen??

Weicco:
^
Pyykinkuivaukseen

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: Weicco - 18.02.2012     kello on 21:32 ---^
Pyykinkuivaukseen

--- Lainaus päättyy ---

Ei.

Jushi69:
Duunasin sen probyten kännykällä ohjattavan lämmityksen Alden 3010 digipaneeliin.
Ja jos minä sen osasin niin sen osaa kuka vaan.Jos tuntuu ettei osaa niin viestiä YV tai kysymystä suoraan tänne Orgiin.Varmasti tulee vastausta nyt kun on tietoa ... ??? ;D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View