Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

mitä olet viimeksi tuunannut ?

<< < (30/52) > >>

retkeilijä:
Olisiko laki muuttunut vai juksasiko tuoteryhmäpäällikkö?  >:(
Ottivat idean pitkästä jatkovarresta itselleen ja minä jään ilman ansaittua, ilmaista jatkovarsi-prototyyppi-traileria  ;D

JPVäisänen:
Tätä kait vois kanssa kutsua tuunaukseksi...elik kä uudessa uunissa ekat rieskayritelmät paistettu. 350 astetta näytti kuulemamittari ja hiilet hehku uunissa kun paistoin nämä :) Maku kohtalainen...liian vähän suolaa mutta suolasella voilla asia korjaantui.
Seuraavaksi kertaa pittää tehä juurileipätaikina happanemaan mutta saattaa mennä sudeksi kun ei ole juurta ja juurisaaviki on käyttämätön...muute n tosi siisti juurisaavi ostettiin Rauman Kiulu- ja Tynnyritehtaalta ( http://www.tynnyri.net/ )..ainiin, kokeilen hapattaa hapankorpulla eka satsin.

Duster:
Kulkimen vaatekaappiin sain viimein kunnon valot, Bilteman 4,8W ledilista kotiutui kattoon ja osin seinään, ny näköö  mitä on kaapissa (ei tartte ennää arvailla pienen halogeenituikun valossa)

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: KaljuPääVaanari - 30.09.2011     kello on 10:14 ---Tätä kait vois kanssa kutsua tuunaukseksi...elik kä uudessa uunissa ekat rieskayritelmät paistettu. 350 astetta näytti kuulemamittari ja hiilet hehku uunissa kun paistoin nämä :) Maku kohtalainen...liian vähän suolaa mutta suolasella voilla asia korjaantui.

--- Lainaus päättyy ---

Minä lämmitän rieskanpaistoon uunin semmoseen 250 asteeseen. Siis paistovaiheessa hiilet on poltettu loppuun ja uuni pesty ja tuo 250 astetta. Silloin lämpö on jo melko tasainen molemmilla arinoilla ja tulee tasalaatusia rieskoja. Mun rieskat on hieman paksumpia, joten lämpökään ei saa olla noin korkea ettei pala pohjasta.  ;)

Turhan Höpöttäjä:
Eikö siellä vaunussa tule kuuma, kun rieskaa paistaa.  ;D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View