Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
mitä olet viimeksi tuunannut ?
aaoulusta:
Viime viikolla alako poikastaan niin vaihon parkki ja rekisterivalot ledille kumpaanki autoon (tietysti laittomat) saas nähdä kuinka kauvan saavat olla.. ;D
JeanS:
Näin syksyllä kun päivä alkaa pimenemään aina vaan aikaisemmin, niin valoa tarvitaan lisää.
Tuunasin SantaFe:n etujalkatilaan ledinauhasta valot.
Ostin Motonetista 25cm pitkät siniset ledinauhat. Hintaa oli 10€/kpl. Valaisuteho on juuri sellainen sopivan himmeä/ hämyinen, jottei häiritse ajoa.
Kiinnityksen sai tarranauhalla (kuuluu tuotteeseen) helposti kojelaudaan alaverhoilun alle.
Virtajohdot sai kuljetettua piilossa tupakansytyttimen taakse, josta nappasin johdoista valoille virran.
Tupakinsytyttimeen tulee virrat aina auton käydessä, joten näin asennettuna valoista ei tarvitse huolehtia erikseen.
marjamatkalla:
Haravoin omenat pihamaalta. ;D Uusi pistoke pitäisi tuunata takaboxiin.
retkeilijä:
--- Lainaus käyttäjältä: jus66si - 26.09.2011 kello on 16:16 ---Siis toi teleskooppiaisahan on ihan patentin arvonen keksintö 8). Meinaan vaan, että oon katsellutkin kun ihmiset uittaa niitä autojaan venettä vesille laskiessa. Tuo on hyvä keksintö. Pysyy autokin kuivalla maalla. Menes jonnekkin trailerifirmaan tarjoomaan ideaas. Saattaisivat tykätä.
--- Lainaus päättyy ---
Kiitos vaan kannustuksesta. Olen ottanut yhteyttä Muuli trailereiden valmistuttajaan Konekeskoon. Tuoteryhmäpäällikön vastaus oli: Valitettavasti lainsäädäntö ei anna myöden kyseistä ratkaisua. Vaunuihin ei hyväksytä kuin kiintee vetoaisa. Jos pituutta muutetaan ko vaunu on tyypitettävä uudelleen. Rantatelakkatrailer issa se on mahdollista kunhan sitä ei rekisteröidä.
Edit: sininen teksti ja poistin loppuosan turhana.
88k5:
--- Lainaus käyttäjältä: retkeilijä - 28.09.2011 kello on 11:52 ---Kiitos vaan kannustuksesta. Olen ottanut yhteyttä Muuli trailereiden valmistuttajaan Konekeskoon. Tuoteryhmäpäällikön vastaus oli: Valitettavasti lainsäädäntö ei anna myöden kyseistä ratkaisua. Vaunuihin ei hyväksytä kuin kiintee vetoaisa. Jos pituutta muutetaan ko vaunu on tyypitettävä uudelleen. Rantatelakkatrailer issa se on mahdollista kunhan sitä ei rekisteröidä.
Edit: sininen teksti ja poistin loppuosan turhana.
--- Lainaus päättyy ---
Mulla on jarruton (750kg) Juhta kärry teleskooppi jatkoaisalla (+1 m). Tehtaan tekemä vm -96..
Otteessa pituus; 525 cm. Lava kun on sisältä 3 m, niin aisalle jää mittaa 225 cm tai laidat pois (-5 cm), niin aisa 2.2 m (jatkon kanssa) ;D
EDIT: kulkee kyydissä 6m iv-putketkin ilman punaista perälippua 8)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta