Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
mitä olet viimeksi tuunannut ?
kimi:
Mars lukkoliikkeeseen ja teetät samalle avaimelle kun muutkin lukot. Meillä on kemssan tyhjennysluukun ovi eri sarjalla ja samanlaisella avaimella, pitäisi sekin joskus muuttaa samaksi muitten luukujen kanssa, nykyään ei kyllä sitä pidetä lukossa.
iso-juuso:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 19.09.2011 kello on 13:38 ---Pitkään saa grillailla, että hintansa haukkuu. Varmaan kahdeksan kesää, jos ajattelisi euron kerta. Mutta onpa turvallinen ja helppo.
--- Lainaus päättyy ---
Asiaa liipaten, olen huomannut että tuollainen kaasun ulosotto on lähes pakollinen kun yrittää jouluaattona -32 asteen pakkasessa saada Cramerilla lämmitettyä lanttulaatikkoa. Kokemuksen syvällä rintaäänellä voin todeta, että ainakin sellainen irrallinen 2kg pullo ei noissa lämpötiloissa montaa minuuttia anna kaasua ennenkuin se jäähtyy liiaksi ja kaasun virtaus lakkaa ;)
Dorotea:
--- Lainaus käyttäjältä: iso-juuso - 19.09.2011 kello on 14:12 ---Asiaa liipaten, olen huomannut että tuollainen kaasun ulosotto on lähes pakollinen kun yrittää jouluaattona -32 asteen pakkasessa saada Cramerilla lämmitettyä lanttulaatikkoa.
--- Lainaus päättyy ---
Onneksi on kunnon uuni, Upo Mobilife, vaunun sisällä niin ei tarvitse pakkasessa lämmitellä laatikoita. ;D
iso-juuso:
--- Lainaus käyttäjältä: Dorotea - 19.09.2011 kello on 14:19 ---Onneksi on kunnon uuni, Upo Mobilife, vaunun sisällä niin ei tarvitse pakkasessa lämmitellä laatikoita. ;D
--- Lainaus päättyy ---
Äh, eihän siinä olisi mitään tunnelmaa ;) Sen lattulaatikon pitää olla uudestaan jäässä ennenkuin sen saa vaunuun sisään lämmityksen jälkeen :D
Kun tuo nykyinen vaunu uutena ostettiin vaimo usutti raksittamaan sen uunin lisävarustelistalta . Kuitenkin sitten tuli todettua että noin pienessä kopissa sen viemä tila muutenkin vähästä tilasta ei ole saavutetun hyödyn väärti ;)
Alan:
Toistaiseksi olen viettänyt pakkasella vaunussa yhden yön enkä autossa yhtään.
Sen sijaan kaasu-uunin käyttö minun normaalissa auton käyttölämpötilassa kesällä olisi perin epämiellyttävää, grillaaminen ulkona taas nautinto.
Lanttulaatikkoakaan en syö, ja muut jouluruuat tehdään leivinuunissa. Mutta mielenkiintoinen ruuanlämmitystapa kieltämättä, jonkinsorttiseksi ekstriimiksikin voisi kutsua. Pääsi ainakin joulutunnelmaan? ;D
---------------------
Tuunasin eilen autoon yhden uuden ovenpitimen, siis sen hilppeen, jonka varassa takatallin ovi pysyy auki. Piti sen takia korkata butyylimassaputkilo .
Ihmeen huonosti kestäviä ovat, kaksivuotiaassa autossa narisevat ja takkuilevat melkein kaikki. Onneksi uusia samanlaisia saa helposti eivätkä maksa paria euroa enempää.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta