Tekniikkakeskustelut > 12 voltin järjestelmä

Mikähän se tuo on?

(1/3) > >>

Jalmari:
Tietääkö kukaan minkä löysin penkinalta siivotessani.
Toinen johto oli irti enkä tiennyt mihin olisin tuon mustan työntänyt tai miksi.
Tuossa liittimessa näytti olevan tyhjä paikka mutta en kokeillut. Elämä opettaa.

kettunen:
Näyttää valosummerilta. Eli rääkyy( ainakin mulla,) kun avaa oven ja valot on päällä.Oon kyl ite laittanu omaani ??
Terv. Toivo

88k5:
Se on summeri, mallia autotarvikeliike..  :D

E: Myöhästyin, mutta sitä voi käyttää ihan mihin vaan; valot, turvavyö, ovet, porras jne.. pari tuli mieleen. Oisko tarkoituksella vaiennettu  :laugh:

sahurikake:

--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 - 29.08.2014     kello on 14:57 ---Se on summeri, mallia autotarvikeliike..  :D

E: Myöhästyin, mutta sitä voi käyttää ihan mihin vaan; valot, turvavyö, ovet, porras jne.. pari tuli mieleen. Oisko tarkoituksella vaiennettu  :laugh:

--- Lainaus päättyy ---

aihetta sivuten voisko ton summerin suoraan (tai katkasin väliin) kytkeä siihen jääkaapin pietsovalon rinnalle? kun minä en ainakaan herää yöllä sen räpsymiseen, kun on sattunut sellasta "päiväkaasua" yleensähän se  kaasu aina loppuu öisin, vai häiriityykö sen pietson toiminta? jos siihen automaattipietson merkkivalokatkaisim en rinnalle kytkis?... niin kaappi on Elekrolux RM 4401 vai miten ootte asian ratkaisseet?

mjo33400:
Ei taidä pietso kestää siinä rinnalla.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View