rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Kokoontumisajoista tarinantynkää  (Luettu 2101 kertaa)

*****
  • Karavaanari
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:15.01.2014 kello on 21:55
Kokoontumisajoista tarinantynkää
« : 9.04.2011 kello on 23:50 »
Oli aivan pakko tulla avautumaan tänne, aiheesta kokoontumisajot.

Olipa kerran kaunis kesäinen viikonloppu erään aurinkorannan suunnalla, siellä järjestettiin kokoontumisajot Mustangeille. Moottorin piti ilmeisesti olla V8, V6 tai kauramoottori ei kelvannut sinne. Mieheni oli musse-foorumilla "kirjoilla", ja sitä kautta sitten menimme uteliaina ja hyvillä mielin, mieli odotuksia täynnä viikonloppua viettämään. Me olimme sopineet kimppakämpän foorumin muiden ihmisten kanssa jne.

Saavuimme paikalle, ensimmäistä kertaa moisiin kokoontumisajoihin. Muu sakki oli jo mökillä, tekivät lähtöä muiden musse-miesten ja naisten pariin. Meille sanottiin heipat, ja et tulkaa perässä "sinne suunnalle....". Mentiin sitten. Kukaan ei oikeastaan puhunut meille mitään, ei kysynyt ketä ja mistä, eikä toivottanut pätkän vertaa tervetulleeksi. Osa porukasta saunoi siellä, ja osa lähti hotellille musselaisten sauna- ja uintivuoroon. Niin mekin. Siellä nyt suurinpiirtein oltiin niin kuin muutkin..

Illalla mökillä ollessa taas sama homma, ulkopuolinen olo. Toiset puhuivat kodalle menosta, mutta eivät voineet kertoa minne. Sanoivat vain että samalle kodalle missä viimekin vuonna.... NIIIN NIIIN, mutta MEHÄN SANOTTIIN että olemme ENSIMMÄISTÄ KERTAA.....  :'(

No, me ei koskaan löydetty sitä kotaa, kun tulimme saunomasta niin myöhään, et muut mökkimme asukkaat jo olivat lipeämässä hiekkarantojen uumeniin kodalle..

*****
  • Karavaanari
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:15.01.2014 kello on 21:55
Vs: Kokoontumisajoista tarinantynkää
« Vastaus #1 : 9.04.2011 kello on 23:53 »
(en saanut jatkettua tuota tekstiä, pomppi vain rivit niin etten nähnyt mitä kirjotin, siksi tähän jatkan)

Oli NIIIIIIn ulkopuolinen olo, syy oli se et Mustangin koneena ei ollut V8 vaan vaatimattomasti V6. Päätettiin, et kokoontumisajot on meidän osalta sitten tässä. Lomailla voidaan kahdestaankin ja paremmassa seurassa, jos ei kerran porukkaan uutena pääse ei sitten millään. Mulla jäi kyllä niin p*ska fiilis ettei mistään.

Mietin, et onko kaikki harrastuspiirit yhtä sisäänpäin kääntyneitä? Tätä samaa on havaittavissa niin ravi- kuin ratsupiireissä, koirapiireissä, jne...

Kysynkin siis, onko vastaavia kokemuksia... uskaltaako untuvikko (mahdollisesti joskus auton saatuaan) tunkeutua "kokoontumisiin", vai pitäisikö valmiiksi olla "sisäpiirin suosituksia"  ;D

Että tällaista...

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:27.12.2012 kello on 08:21
Vs: Kokoontumisajoista tarinantynkää
« Vastaus #2 : 10.04.2011 kello on 00:01 »
Tervetuloa tänne mukaan jos vain mahdollista. :D

http://karavaanari.org/index.php/topic,922.75.html#lastPost

  • Vieras
  • Vs: Kokoontumisajoista tarinantynkää
    « Vastaus #3 : 10.04.2011 kello on 00:51 »
    No johan on ollut kypsää porukkaa hohhoijaa.
    No äläpäs huoli kun täällä saat olla kun kotonasi.Jos on ongelmie niin kysyt vaan ja vastausta tulee.Varmaksi en uskalla luvata ongelmien selviävän mutta jatustellaan nii jospa se siitä lutviutuu. ;D
    On täällä niin vankan kokemuksen äijie kehissä ettei paremmasta wäliä. ;)
    Niin ja sinne chattiinkin saa juurtua missä kävit pikaseen tsiikaamssa  ;D
    Ei tartte puhua mitään jos ei halua.Meth puhutaan senkin edestä.Ja kun kello on ohittanu pilkun niin meno on hmmm... :)

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 21:54
    Vs: Kokoontumisajoista tarinantynkää
    « Vastaus #4 : 10.04.2011 kello on 09:46 »

    Oli NIIIIIIn ulkopuolinen olo, syy oli se et Mustangin koneena ei ollut V8 vaan vaatimattomasti V6. Päätettiin, et kokoontumisajot on meidän osalta sitten tässä. Lomailla voidaan kahdestaankin ja paremmassa seurassa, jos ei kerran porukkaan uutena pääse ei sitten millään. Mulla jäi kyllä niin p*ska fiilis ettei mistään.

    Mietin, et onko kaikki harrastuspiirit yhtä sisäänpäin kääntyneitä? Tätä samaa on havaittavissa niin ravi- kuin ratsupiireissä, koirapiireissä, jne...


    Että tällaista...
    No voi.. Mulla ei ole sitä ongelmaa, kun on harrasteena 2CV. Sylintereitäkin vain kaksi. Aika hulvatonta menoa kokoontumisissa. ;D

    Tosin en ole testaillut vielä, kuinka muut oikean matkailuauton omistajat mahtaa suhtautua mun pienen pieneen retkeilyautooni. Tuolla tien päällä sitä ei kyllä juuri kukaan varmaan edes tunnista "matkailuautoksi".  ::)

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla: 3.01.2022 kello on 19:44
    Vs: Kokoontumisajoista tarinantynkää
    « Vastaus #5 : 10.04.2011 kello on 10:29 »
    en ole moiseen koskaan törmännyt vaikka paljon matkaillaankin lähinnä sfc alueilla , mutta aina on ollut hyvä ja ystävällinen vastaanotto ..myönnän kyl ,et onhan noissakin niit sisäpiirei , mut siltikin ollaan ystävällisiä ,jot sit kun aloitat karavaanariutesi niin sfc alueilla on ainakin auttavaista ja ystävällistä porukkaa ja tietty org.in poppoon treffit eivät ole nipoja vaan heti otetettiin vastaan , kuin oltais jo iät tunnettu , jotta teretulemaks jo vaikka keuruulle onhan siellä niit mökkejäkin enkä ainakan minä usko , et yksin jätetään mökkiin konuamaan vaan sinne van sekaan juttelemaan ja maailmaa parantamaan .. ainakin itselläni oli tooosi hauskaa viimeksi , kun me tavattiin vaikka pakkasta olikin reippaasti ja meit ei niin runsain mitoin ollutkaan , mut siltikin oli oikein hauskaa ... ainakin minuilla ja jos siellä keuruulla nähdään niin rohkeesti vaan tätä punapääplonttii hihasta kiinni niin saat ainakin minusta juttu seuraa ...  :) :) :)

  • Vieras
  • Vs: Kokoontumisajoista tarinantynkää
    « Vastaus #6 : 10.04.2011 kello on 10:30 »
    Tuolla tien päällä sitä ei kyllä juuri kukaan varmaan edes tunnista "matkailuautoksi".  ::)

    Siihen auttaa monen retkeilyauton kohdalla numerot. Ilman niitä huomaa vasta kun auto on jo ohitettu.

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 21:54
    Vs: Kokoontumisajoista tarinantynkää
    « Vastaus #7 : 10.04.2011 kello on 12:16 »
    Siihen auttaa monen retkeilyauton kohdalla numerot. Ilman niitä huomaa vasta kun auto on jo ohitettu.
    Joo, olen kuullut myös, että ilman numeroita vastaan tulijaa ei tervehditä.  ;D

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 18:47
    Vs: Kokoontumisajoista tarinantynkää
    « Vastaus #8 : 10.04.2011 kello on 12:28 »
    Joo, olen kuullut myös, että ilman numeroita vastaan tulijaa ei tervehditä.  ;D

    En minä ainakaan kerkiä vastaantulijoiden karavaanaritarroja/numeroita tarkastaa. Kaikkia tunnistettuja matkailukulkuneuvoj a tervehditään, mutta valitettavasti "peltikuoriset" jää muutamia poikkeuksia lukuunottamatta tunnistamatta.

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 20:51
    Vs: Kokoontumisajoista tarinantynkää
    « Vastaus #9 : 10.04.2011 kello on 13:07 »
    En minä ainakaan kerkiä vastaantulijoiden karavaanaritarroja/numeroita tarkastaa. Kaikkia tunnistettuja matkailukulkuneuvoj a tervehditään, mutta valitettavasti "peltikuoriset" jää muutamia poikkeuksia lukuunottamatta tunnistamatta.
    Sama juttu.

    *****
    • Karavaanari
    • Aiheen aloittaja
    • Viimeksi paikalla:15.01.2014 kello on 21:55
    Vs: Kokoontumisajoista tarinantynkää
    « Vastaus #10 : 10.04.2011 kello on 13:42 »
     :) Hyvä juttu että ei yksin jää jos jonnekki kokkareille päättää tulla. Mutta eihän meillä ole vielä sitä autoakaan  ::)

    Chatista, käväsin katsomassa, mutta totesin, että ei oo vara jäädä "suusta kiinni" rupattelemaan, vaikka se onnistuu minulta loistavasti. Jopa siinä määrin että joskus olen saattanut kuulla kommenttia eri foorumeilla vietetystä ajasta... :o

    Miten minusta tuntuu, ettei täällä foorumilla taida pahemmin tätä hameväkeä olla edustettuna, vai olenko vallan väärässä??

    *****
    • Saittisähläri
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 00:25
    • Epsoo
    Vs: Kokoontumisajoista tarinantynkää
    « Vastaus #11 : 10.04.2011 kello on 13:51 »
    Miten minusta tuntuu, ettei täällä foorumilla taida pahemmin tätä hameväkeä olla edustettuna, vai olenko vallan väärässä??

    Tuolta tilastosivulta löytyy tämmöinen tieto:

    Miehiä suhteessa naisiin:    11.8:1

    Mikä tarkoittaisi että rekisteröityneistä on hameväkeä 20 henkeä  :)

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla: 3.01.2022 kello on 19:44
    Vs: Kokoontumisajoista tarinantynkää
    « Vastaus #12 : 10.04.2011 kello on 15:30 »
    tääl tosiaan naiset eivät niin paljoa juttele ,mut mä oonkin jo tuol top 10 pronssil ...hyvä mää ...pitää oikein itteään ny kehua ,kun oon noin kärkeen päässy  ;D ;D ;D ;D ;D

    *****
    • Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla:16.02.2022 kello on 23:11
    Vs: Kokoontumisajoista tarinantynkää
    « Vastaus #13 : 11.04.2011 kello on 09:16 »
    Kaikemaailma kokkareil olen käyny ja aina olen tuntenu et ollaan teretulemast joukkoon. Joskus enemmän tutustuu ja joskus vähemmä, mut ei koskaan ol tullu semmone olo et jos menee esmerkiks kotaan tai nuotiolle ni aina on juttua alkanut tulemaan jos on halunnut..

    *****
    • Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla:19.08.2023 kello on 19:00
    • ---
    Vs: Kokoontumisajoista tarinantynkää
    « Vastaus #14 : 11.04.2011 kello on 10:14 »
    Ainakin ite oon saanut paljon apua, että tää on hyvä saitti ja en oo muilla foorumeilla paljoa viihtynyt.. vaikka oon kirjautunut joihinkin sisälle.  :)