Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Kokoontumisajoista tarinantynkää
sipu:
en ole moiseen koskaan törmännyt vaikka paljon matkaillaankin lähinnä sfc alueilla , mutta aina on ollut hyvä ja ystävällinen vastaanotto ..myönnän kyl ,et onhan noissakin niit sisäpiirei , mut siltikin ollaan ystävällisiä ,jot sit kun aloitat karavaanariutesi niin sfc alueilla on ainakin auttavaista ja ystävällistä porukkaa ja tietty org.in poppoon treffit eivät ole nipoja vaan heti otetettiin vastaan , kuin oltais jo iät tunnettu , jotta teretulemaks jo vaikka keuruulle onhan siellä niit mökkejäkin enkä ainakan minä usko , et yksin jätetään mökkiin konuamaan vaan sinne van sekaan juttelemaan ja maailmaa parantamaan .. ainakin itselläni oli tooosi hauskaa viimeksi , kun me tavattiin vaikka pakkasta olikin reippaasti ja meit ei niin runsain mitoin ollutkaan , mut siltikin oli oikein hauskaa ... ainakin minuilla ja jos siellä keuruulla nähdään niin rohkeesti vaan tätä punapääplonttii hihasta kiinni niin saat ainakin minusta juttu seuraa ... :) :) :)
ihaa:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 10.04.2011 kello on 09:46 ---Tuolla tien päällä sitä ei kyllä juuri kukaan varmaan edes tunnista "matkailuautoksi". ::)
--- Lainaus päättyy ---
Siihen auttaa monen retkeilyauton kohdalla numerot. Ilman niitä huomaa vasta kun auto on jo ohitettu.
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 10.04.2011 kello on 10:30 ---Siihen auttaa monen retkeilyauton kohdalla numerot. Ilman niitä huomaa vasta kun auto on jo ohitettu.
--- Lainaus päättyy ---
Joo, olen kuullut myös, että ilman numeroita vastaan tulijaa ei tervehditä. ;D
Ossi66:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 10.04.2011 kello on 12:16 ---Joo, olen kuullut myös, että ilman numeroita vastaan tulijaa ei tervehditä. ;D
--- Lainaus päättyy ---
En minä ainakaan kerkiä vastaantulijoiden karavaanaritarroja/numeroita tarkastaa. Kaikkia tunnistettuja matkailukulkuneuvoj a tervehditään, mutta valitettavasti "peltikuoriset" jää muutamia poikkeuksia lukuunottamatta tunnistamatta.
Roksis:
--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 10.04.2011 kello on 12:28 ---En minä ainakaan kerkiä vastaantulijoiden karavaanaritarroja/numeroita tarkastaa. Kaikkia tunnistettuja matkailukulkuneuvoj a tervehditään, mutta valitettavasti "peltikuoriset" jää muutamia poikkeuksia lukuunottamatta tunnistamatta.
--- Lainaus päättyy ---
Sama juttu.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta