Matkailukeskustelut > Matkailu ulkomailla
Vottovaara?
Alan:
--- Lainaus käyttäjältä: kaarina - 27.08.2014 kello on 17:06 ---Tarkoitatko tosiaan, että haikealle tunne-ihmiselle ainoa arvokas häntä kohtaan esitetty ajatus voi liittyä viinaan!!???
--- Lainaus päättyy ---
Ehkei ainoa. Mutta valitettavasti luulen hiukan venäläisiä tuntevani. :(
kaarina:
Höpöttäjälle vielä kysymys; sieltä, mistä te lähditte patikoimaan,nn voipiko sinne ajaa tavallisella autolla (siis ei-maasturilla)?
Täytyy vielä miettiä lähteäkö asuntoautolla vaiko rellulla ja teltalla.
t.Kaarina
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: kaarina - 27.08.2014 kello on 17:50 ---Hermostu? Ei suinkaan se, että tekee kysymyksen, tarkoita hermostumista!
Mutta kiva kun vastasit!
Mikä sun kokemus tuosta kartan ja maaston vastaavuudesta toisiinsa nähden on, pitääkö paikkansa minkä verran?
Siellä vissiin on joskus sitten muitakin kulkijoita kairassa?
Ootko kuullut miätän hurjia juttuja karhuista, taitaa siellä olla tilaa kaikille. Vaikka emon ja pentujen väliin ei ole kiva joutua, siinä voi käydä ikävästi.
Siskoani seurasi karhu tunnin verran Koiliskairan itä-osissa, kai se utelias vaan oli, mutta sisko oli yksin kairassa ja hiukkasen sillä jalat tutisi kun lopulta pääsi kämpän suojaan....
t.Kaarina
--- Lainaus päättyy ---
Nuo kartat jotka on minulla käytössä on aivan "hyvät". No nuo sota-ajan kartat pikkasen heittää. Minä lainasin kuskilta navikaattorin, muutin kieleksi suomi, olipa hyvä patikoidessa välillä tarkastaa siitä sijainti.
En koskaan ole kulkijoita tavannut "kairassa", joilla ja järvillä kylläkin.
Eiköhän niitä karhuja ole kotosuomessa enempi kuin vennäällä. Jos joku otso alkaa siellä liian tuttavalliseksi, se laitetaan pois päiviltä. Ei ole kuin Suomessa että cityvihreät itkee asfalttikujilla jokaisen karhun kaatamista. :)
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 27.08.2014 kello on 17:56 ---Ehkei ainoa. Mutta valitettavasti luulen hiukan venäläisiä tuntevani. :(
--- Lainaus päättyy ---
Mulla ainakin ikävä venäläisiä,ei niinkään vodkan perään ja sitä saa täältäkin,vaan sitä lämmintä yhdessä oloa..Ja vieraan varaisuutta josta vois myös muut ottaa mallia vaikka vähistä tarjosivat..
kimi:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 27.08.2014 kello on 09:42 ---Meinaat lähteä sotaa käyvään maahan...? :o
--- Lainaus päättyy ---
--- Lainaus käyttäjältä: kaarina - 27.08.2014 kello on 11:36 ---En ole nähnyt mitään matkustusrajoitus-suosituksia Venäjän Karjalaan, oletko sinä? Vai mitä meinaat?
t.Kaarina
--- Lainaus päättyy ---
Itse myös koen matkustamista Venäjälle tällä hetkellä oudoksi asiaksi, jos ei oikeasti ole asiaa sinne. Venäjä on mahtava matkailumaa ja nähtävää on joka puolella. Vaikkei tuolle alueelle ole matkarajoituksia jättäisin käymättä ihan periaatteen takia.
Kukin tavallaan ja omien vaikuttimien mukaan.
Hyvää matkaa
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta