Tekniikkakeskustelut > Käyttö- ja jätevesi

Keittiönhana ei käynnistä pumppua

<< < (2/5) > >>

vaanari61:

--- Lainaus käyttäjältä: MariTuu -  2.09.2014     kello on 19:38 ---Vaihdettiin hana

laitettiin johdon pätkä, molemmat päät sokeripalan eri"napoihin"kiinni

--- Lainaus päättyy ---

Missä tuo sokerinpala on jossa väliaikaisen kytkennän teit jolloin vettä tuli ?

Vaihtamasi hanan tykönäkö ?

Yrjö:

--- Lainaus käyttäjältä: MariTuu -  2.09.2014     kello on 19:38 ---Oisko Joensuun alueella muita korjaajia kuin Joki Caravan?

--- Lainaus päättyy ---
   Ei tuo mitään avaruustiedettä ole. Varmaankin "joku serkun kaiman poika", joka harrastaa autojen korjausta tuon tekee?

MariTuu:
Ekaksi tilattu hanakin oli sökö.Uusimmalla hanalla se nyt saatiin toimimaan.Jei.
Kiitos kaikille vaivan näöstä.

palokurki:
Minulla sama ongelma keittiön hanassa. Mikrokytkin naksahtaa, mutta ei käynnistä pumppua. Johdot yhdistämällä pumppu käynnistyy.
Kuinka saan purettua hanan rikkomatta sitä? Pohjassa hankalassa paikassa iso mutteri, jolla on koko hana kiinni pöydässä, mutta tarviiko irroittaa koko pakettia mikrokytkimen vaihdon takia?

Moppc:

--- Lainaus käyttäjältä: palokurki -  7.05.2016     kello on 16:02 ---tarviiko irroittaa koko pakettia mikrokytkimen vaihdon takia?

--- Lainaus päättyy ---

Varoitus: Tämä on mutua.

Mun mielestä ei tarvi irrottaa koko hanaa. Tuo hanan kahvaosa, jota kääntelemällä vedentuloa säädellään, on todennäköisesti irroitettava. Koita vetää sitä varovaisesti irti hanasta. Mikäli on sama kuin mun suihkuhanassa, niin mikrokytkin on tuolla sisällä. Kts. kirjoittamaani kysymykseen ja vastauksiin; Hymerin suihkuhanan mikrokytkimen toiminta

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View