Matkailukeskustelut > Yleiset leirintäalueet
top camping
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 27.08.2014 kello on 12:46 ---Mun matikalla perhehinta on 35.50 + sähkö ;)
--- Lainaus päättyy ---
Ai jaa... Siis tuotako se tarkoittaa? :o Voihan se ollakin, eli niinkuin aloittajakin totesi: Hinta on tämä ja maksa vielä autosta, vaikkei sitämissään sanotakaan...
Onneks ei koske minua, vois tulla verenpainetta.
relluttelija:
Perusmaksut Vaunut & Teltat (huom. perusmaksun lisäksi henkilömaksut) Leirintämökit (4 hlö) 70 Matkailuajoneuvo 13,5 - See more at: http://www.topcamping.fi/fi/vaasa_fi/#sthash.QuiUupqk.dpuf
Selvästi sanotaan.
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 27.08.2014 kello on 14:49 ---Onneks ei koske minua, vois tulla verenpainetta.
--- Lainaus päättyy ---
Niin tulee silloinkin kun lapsiperheen vanhemmat vie kersansa ajopäivän jälkeen johonkin kaupan takapihalle viettämään laatuaikaa.
Eri asioissa on hinnoittelunsa. Ei silti sekava tuo ilmoittelu on heillä
pstj:
Aika monessa paikkaahan tuo perusmaksu (tässä ketjussa autopaikkamaksu) ja henkilömaksut on eritelty. Esimerkkinä tulee mieleen melkein kaikki ei SFC alueet.
Sent from my iPhone using Tapatalk
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 27.08.2014 kello on 14:55 ---Niin tulee silloinkin kun lapsiperheen vanhemmat vie kersansa ajopäivän jälkeen johonkin kaupan takapihalle viettämään laatuaikaa.
Eri asioissa on hinnoittelunsa. Ei silti sekava tuo ilmoittelu on heillä
--- Lainaus päättyy ---
Näin voipi olla. :D Nhyt kun kulkevat jo omillaan, niin koirien kanssa on helpompaa: Ne kyllä ovat mieluusti metsässä mutta takapihoiltakin löytävät paljon mielenkiintoista. Leirintäalueet eivät anna niille mitään.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta