Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Facebook

<< < (6/38) > >>

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: Weicco - 26.08.2014     kello on 14:24 ---Fb lle  Thumb
Hyvä yhteydenpito väline tuttavien kanssa joita harvemmin tapaa. Paljon saa hankittua myös tietoa eriasioista kun liittyy itseään kiinnostaviin ryhmiin.

--- Lainaus päättyy ---
Samaa mieltä Thumb Ja ollaahan etuteltassakin omalla nimellä :D Ja eihän tämäkään ole yleinen tääläkin suljettuja ryhmiä ;)

Onneva:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 26.08.2014     kello on 09:39 ---Hommaa Skype, voit puhua ihan naamakkkain. Vai siinäkö on raja?   ;D

--- Lainaus päättyy ---

On mulla puhelin  ;D ja käytän sitä ihan päivittäin. Skypeä en ole vielä tarvinnu.

Fb ja kaikki tekstarimuodot antaa toiselle osapuolelle mahdollisuuden itse päättää milloin vastata.

Naamakkain puhutaan sitten ihan ajan kanssa ja pitkään.

Onneva:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 26.08.2014     kello on 10:14 ---Kylmää, ylen kylmää on kanssakäyminen nykyään. Tekstiviestit, sähköpostit ja facebook.  ::)

--- Lainaus päättyy ---

Höpsistä, kylmää on vain se, että työelämässä on nykyisin aika tiivis tahti. Ei kerkiä lätisemään puhelimessa eikä hoitelemaan omia asioita niinkuin vielä ennen 90-luvun lamaa. Vapaa-aikaa jää niin vähän töiden ja pakollisten kierrosten jälkeen, että helppo on soffalla hengähtää ja lätistä netissä kavereiden kanssa.

Monet kivat juhlat ja tapaamiset on sovittu "kylmästi" tekstailen  ::)

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: Onneva - 26.08.2014     kello on 16:03 ---Höpsistä, kylmää on vain se, että työelämässä on nykyisin aika tiivis tahti. Ei kerkiä lätisemään puhelimessa eikä hoitelemaan omia asioita niinkuin vielä ennen 90-luvun lamaa. Vapaa-aikaa jää niin vähän töiden ja pakollisten kierrosten jälkeen, että helppo on soffalla hengähtää ja lätistä netissä kavereiden kanssa.

Monet kivat juhlat ja tapaamiset on sovittu "kylmästi" tekstailen  ::)

--- Lainaus päättyy ---
Just näin,vaikka vielä en ole työelämässä ;)

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: Onneva - 26.08.2014     kello on 15:57 ---On mulla puhelin  ;D ja käytän sitä ihan päivittäin. Skypeä en ole vielä tarvinnu.
Fb ja kaikki tekstarimuodot antaa toiselle osapuolelle mahdollisuuden itse päättää milloin vastata.
Naamakkain puhutaan sitten ihan ajan kanssa ja pitkään.

--- Lainaus päättyy ---

Ja mihin sitten tarviit naamakirjaa, et mihinkään...

--- Lainaus käyttäjältä: Onneva - 26.08.2014     kello on 16:03 ---Höpsistä, kylmää on vain se, että työelämässä on nykyisin aika tiivis tahti. Ei kerkiä lätisemään puhelimessa eikä hoitelemaan omia asioita niinkuin vielä ennen 90-luvun lamaa. Vapaa-aikaa jää niin vähän töiden ja pakollisten kierrosten jälkeen, että helppo on soffalla hengähtää ja lätistä netissä kavereiden kanssa.

--- Lainaus päättyy ---

'Vapaa-aikaa jää niin vähän...'   Voi rähmä.  Olen minäkin nähnyt sen, kun ihmisillä on olevinaan niin paljon töitä, ettei ehdi käydä kotona kuin kääntymässä. Paljon tehokkaampia olisivat kun todella tekisivät sen 7½ - 8 tuntia töitä (eivätkä vain päivittäisi naamakirjaa) ja menisivät sitten kotiin.
Ja että mukava on lätistä! Minähän juuri tarjosin Skypeä siihen lätisemiseen. Voisi todella PUHUA toisen kanssa, eikä tarvitsisi olla tekososiaalinen.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View