Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Facebook

<< < (37/38) > >>

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: wagontrain - 22.12.2016     kello on 17:28 ---Näin varmaan oli. Olisi ollut aika vaikeaa jakaa NMT-verkkoa eri operaattorien kesken, koska kyseessä oli analoginen verkko. Muistan kuitenkin valinneeni puhelimen liittymäksi sellaisen, jossa oli sekuntiveloitus. Olisiko Telellä ollut useampia liittymätyyppejä? Tai sitten pidin muutosta minuuttiveloituksde sta sekuntivelotukseen vaan niin suurena asiana, että se on jäänyt mieleeni. Eli on paljon mahdollista, että kaikki NMT-puhelut olivat sekuntiveloitteisia . GSM se ei voinut olla, koska se oli työnantajan puhelin.

--- Lainaus päättyy ---
En muista miten tuo hinnoittelu meni silloin. Myin itse Radiolinjaa ja Teleä -90 luvulla. Eli liittymiä sai meiltä(kin).

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 22.12.2016     kello on 16:29 ---NMT:ssä ei ollut muita operaattoreita kuin Tele , vasta GSM:n tullessa tuli vaihtoehto Telelle. Maailman eka julkinen GSM-verkko Radiolinja

--- Lainaus päättyy ---

Oliko?
Vai oliko niin, että eka puhelu oli Radiolinjan 'verkossa', mutta Tele avasi ekana 'oikean' verkon??

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 22.12.2016     kello on 19:14 ---Oliko?
Vai oliko niin, että eka puhelu oli Radiolinjan 'verkossa', mutta Tele avasi ekana 'oikean' verkon??

--- Lainaus päättyy ---

Eikös tästä ole väännetty kättä iät ja ajat. Radiolinja oli eka toimiva.

vesako:
Mikäs se Europuhelin oli? Jotenki muistelen itellä
olleen sellainen.

wagontrain:
Meillä MTV:n Elektroniikkahuollo ssa oli aiemmin hakulaitteet mutta sitten päälliköiden saadessa GSM-puhelimet, meille annettiin  heidän vanhat NMT:t. Itse asiassa ei tainnut mennä kovin kauan, kunnes hankkivat meillekin GSM:t koska NMT:t eivät toimineet esimerkiksi studiotiloissa tai muissa hieman paremmin eristetyissä paikoissa. Oltiin kyllä itse asiassa aika tyytyväisiä niihin NMT-puhelimiin, koska sai rauhassa tehdä töitä.  ;D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View