Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Facebook

<< < (29/38) > >>

ihaa:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan -  5.09.2014     kello on 23:00 ---Oikeat virtuaaliystävät ei siitä muuksi muutu vaikka ne tapaa. Tuntemisen pohja ei ole tapaaminen vaan virtuaaliympäristös sä tutustuminen.

--- Lainaus päättyy ---

Taitanee olla noin, totta. Ehkä jos oisin facebookissa siellä olisi myös pelkästään foorumi-kavereita mutta mulle riittää edelleen puhelin ja oikeasti ystävien tapaaminen, ehkä olen asenteineen ehtaa kahdeksankymmentä lukua mutta mitä siitä.  ;D

K70:

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa -  5.09.2014     kello on 23:27 --- ehkä olen asenteineen ehtaa kahdeksankymmentä lukua mutta mitä siitä.  ;D

--- Lainaus päättyy ---
Meillä on vielä lankapuhelinkin  :D
Tosin ei kardaanivetoinen.

Tuota nykyisen ison kirjan kaverikalastelua en myöskään ymmärrä. Itsekin olen torpannut usean henkilön kaveripyynnöt, vaikka henkilön tuntisinkin.

Weicco:

--- Lainaus käyttäjältä: K70 -  5.09.2014     kello on 23:43 ---
Tuota nykyisen ison kirjan kaverikalastelua en myöskään ymmärrä. Itsekin olen torpannut usean henkilön kaveripyynnöt, vaikka henkilön tuntisinkin.

--- Lainaus päättyy ---

Samoin. Olen luonut meidän naapureille oman ryhmän ja töihin meidän korjaamon oman ryhmän. Viestittelemme näissä ryhmissä keskenämme. Omiksi kavereikseni en ole hyväksynyt noista ketään. Oma fb profiili on oma eikä mun tekemiset kuulu näille kahdelle ryhmälle joissa kuitenkin ajoittain keskusteluja käydään.

ihaa:

--- Lainaus käyttäjältä: Weicco -  6.09.2014     kello on 08:37 ---Olen luonut meidän naapureille oman ryhmän ja töihin meidän korjaamon oman ryhmän. Viestittelemme näissä ryhmissä keskenämme. Omiksi kavereikseni en ole hyväksynyt noista ketään. Oma fb profiili on oma eikä mun tekemiset kuulu näille kahdelle ryhmälle joissa kuitenkin ajoittain keskusteluja käydään.

--- Lainaus päättyy ---

Hmm...tuossahan olisikin ideaa josko joku päivä sittenkin liityn facebookkiin, edelleen vaan tuo kaikenlainen median suoltama facebookkiin liittyvä tietoturva-aukkoineen sun muineen "ongelmineen" pitää minut sieltä loitolla.

Alan:

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa -  6.09.2014     kello on 09:02 ---... edelleen vaan tuo kaikenlainen median suoltama facebookkiin liittyvä tietoturva-aukkoineen sun muineen "ongelmineen" pitää minut sieltä loitolla.

--- Lainaus päättyy ---

Ei ole Facebook tuon asian kanssa yksin.

Niitä harvoja paikkoja, missä tunnen oloni jokseenkin huolettomaksi, on org Macilla käytettynä (olisi varmaan Linuxillakin).

Valtaosa ongelmista on käyttäjälähtöisiä ja yleensä ne liittyvät huolettomaan suhtautumiseen omaan yksityisyyteen sen kaikissa ilmenemismuodoissa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View