Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Facebook

<< < (27/38) > >>

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa -  5.09.2014     kello on 15:41 ---Toisia ei ole koskaan tavattu.

--- Lainaus päättyy ---

Miten niin ei ole tavattu?

Olen tavannut kaikki fb-kaverini.  Myös monta orgilaista olen tavannut henk.kohtaisesti. Tosin en Sinua, Vielä!

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: Tikkakosken Diplomaatti -  5.09.2014     kello on 15:35 ---Ja taas ystäviä eräällä sivustolla ;) Tiedoksi vaan eräälle joka vastustaa fb hirveesti,mutta ei pahalla!

--- Lainaus päättyy ---
Mulla on yksi asiakas joka oli vuosia sitten, iloinen seurallinen, liikkui ulkona paljon, omasi hyvän työpaikan. Nykyään hänellä on vain montatuhatta ystävää, sairaslomalla ollut parivuotta, yötäpäivää kukkuu facessa, soittaa aina mulle kun on netti poikki tai muuta ongelmaa. Kai hän on onnellinen, vai mitä......... :-X

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: Tikkakosken Diplomaatti -  5.09.2014     kello on 15:35 ---Ja taas ystäviä eräällä sivustolla ;) Tiedoksi vaan eräälle joka vastustaa fb hirveesti,mutta ei pahalla!

--- Lainaus päättyy ---

No niin, siinä se tuli.  TD:n 'ei koskaan' on melko tarkkaan 8vrk.    ;D

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali -  5.09.2014     kello on 17:12 ---No niin, siinä se tuli.  TD:n 'ei koskaan' on melko tarkkaan 8vrk.    ;D

--- Lainaus päättyy ---
Näköjään! Ja eräälle henkilölle kanssa Thumb Vaikka suuttuu tosi pahasti,,

perho-ukko:
Olkaa mitä mieltä haluatte,mutta olen löytänyt FB.ltä monta vanhaa tuttuani,monet ystävät,myös niitä,joihin en muuten olisi saanut yhteyttä,hyödyllinen palsta oikein käytettynä ! Thumb

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View