Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
mjo33400:
Fasebook on hyvä sosiaalinen media niille jotka sitä haluavat käyttää, mutta kaikki ei halua ja heilläkin on siihen oikeus, joten turha tosta on alkaa vääntämään. Minä en siitä välitä, mutta olen kirjautunut kun halusin kaveria onnitella kun voitti GP3 kisat monakossa 2012. ;)
Rölli:
--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 28.08.2014 kello on 19:16 ---Fasebook on hyvä sosiaalinen media niille jotka sitä haluavat käyttää, mutta kaikki ei halua ja heilläkin on siihen oikeus, joten turha tosta on alkaa vääntämään. Minä en siitä välitä, mutta olen kirjautunut kun halusin kaveria onnitella kun voitti GP3 kisat monakossa 2012. ;)
--- Lainaus päättyy ---
jos kerran kaveri oli, ni mikset soittanu...(tää on provo, luettuani tätä keskustelua)
mjo33400:
--- Lainaus käyttäjältä: rolli4x4 - 28.08.2014 kello on 20:23 ---jos kerran kaveri oli, ni mikset soittanu...(tää on provo, luettuani tätä keskustelua)
--- Lainaus päättyy ---
Et tiedä kokonaisuutta. Hankala selittää, mutta oli kuski joka oli nuorin kun perustin tietyn tiimin muutaman kaverin kanssa. ;) On muuten typerintä elvistellä heti soittamalla.
Teukka-74:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 27.08.2014 kello on 12:57 ---Yksityisyyden säilyttäminen Facebookissa olisi hemmetin työlästä. Itteä ei todellakaan kiinnostaisi jakaa ihan kenen tahansa kanssa tietoja omasta elämästäni ja muista harrastuksista, ja pitää taas ne muut erossa tästä. Alkaen siitä, että kertoisin omalla nimelläni, jonka avulla osaava kaivaa esiin osoitteen, olevani reissussa.
Siellä orgin FB-ryhmässä kun voi olla vaikka kuka, ei pelkästään orgista tutut aktiivit.
Onnistuisi kyllä ihmisten ryhmitteleminen, muttei ole aikaa eikä viitseliäisyyttä säätää.
Jos on yhden asian ihminen Facebookissa, eli pääosa sen käyttöä on juuri muiden orgilaisten kanssa jutustelu, niin mikäpä siinä. Tai jos ei koe asiaa minkäänlaiseksi ongelmaksi. Varovainen kannattaisi kyllä aina olla, mutta se varovaisuuden tarvekin riippuu yksilöstä.
--- Lainaus päättyy ---
Ammattini vuoksi joudun suojelemaan tietojani "normi työläistä" enemmän, joten allekirjoitan tämän. Varovaisuutta! Fb vois olla sellainen "käväsempä tsekkaamassa" mut täältä foorumilta saa KUNNOLLISTA tietoa esim.tekniikasta jne. Siinä ero, mielestäni.
Haapaniemen Paroni:
Ja taas ystäviä eräällä sivustolla ;) Tiedoksi vaan eräälle joka vastustaa fb hirveesti,mutta ei pahalla!
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta