Tekniikkakeskustelut > Matkailuvaunut
Yöpyminen vaunu autossa kiinni
pamaus:
--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 26.08.2014 kello on 08:07 ---^
En ou ennen nähnyt V70:stä NELJÄLLÄ sivuikkunalla
--- Lainaus päättyy ---
Huomaa vaunun vanteet. Teiltä lähtöisin.
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: pamaus - 26.08.2014 kello on 08:23 ---Huomaa vaunun vanteet. Teiltä lähtöisin.
--- Lainaus päättyy ---
Tiedossa on, fönareita funtsailin :laugh:
Desibeli:
Itse olen kattonut vatupassilla vaunun suoraan. Tarvittaessa joutuu laittamaan auton renkaiden allekin palikoita (ajaa auto kiilojen päälle). sitten nokkapyörällä hieman nostan vaunun keulaa, ettei rasita auton jousia. Kaikki tassut olen laskenut alas. Nokka pyörän olen myös jättänyt alas. Pistokkeen otan pois, kun vaunu syöttää sumuvalolle vietaa pistokkeen kautta. Ainakin merkkivalo kojelaudassa palaa.
- Desibeli
retkeilijä:
Pienemmissä (keveissä) vaunuissa ulko-ovi on yleensä vaunun pyörän takana (solifer rappu kiinni vaunussa), jolloin vaunu keikahtaa kovasti aikuisen miehen tullella sisään/ulos. Siksi meillä laskettiin toinen takajalka alas kahvitauoillakin.
Näissä myös peti oli vaunun etuosassa (sohva), ja etupää keikkui kylkeä kääntäessä. Yöksi siis kaikki jalat alas. Nokkapyörä ei nääs estä kallistelua.
Itse järjestin vaunuihini aina ajonaikaisen latauksen vaikka erillisellä kaapelilla/liittimellä ja näin turvasin 12V:n riittävyyden.
Vedin käsijarrun päälle ja irrotin sähkösyötöt. Ja joskus ne unohtuivat liikkeelle lähtiessä. >:(
Ossi66:
--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 26.08.2014 kello on 08:07 ---^
En ou ennen nähnyt V70:stä NELJÄLLÄ sivuikkunalla
--- Lainaus päättyy ---
Ompa tosiaan komee "limusiini" ;D Tuosta olis kiva nähdä kuvaa lähempääkin ;D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta