Sivuja:
Toiminto
  • #1 kirjoittanut perhomies 23 Aug 2014

  • Löysimpä vahingossa Biltemasta ledien himmentimen/katkaisia, ei ollut hintaa, kysyin myyjältä... kertoi et on niin uusi tuote  että piti käydä katsomossa varaston listoista..... eikä tosiaan ole paha hinta 1,69€  Toimiva laite !










  • #2 kirjoittanut Stara 23 Aug 2014
  • Millä tuotenumerolla mahtaa löytyä?

    Löysimpä vahingossa Biltemasta ledien himmentimen/katkaisia, ei ollut hintaa, kysyin myyjältä... kertoi et on niin uusi tuote  että piti käydä katsomossa varaston listoista..... eikä tosiaan ole paha hinta 1,69€  Toimiva laite !

  • #3 kirjoittanut AnneN 23 Aug 2014
  • Meillekin laitettiin himmentimet kattovaloihin, vaikkei Biltemasta. Himmennin hyvä  Thumb Muuten olisi auto kuin kaupan näyteikkuna.  :laugh:
  • #4 kirjoittanut perhomies 23 Aug 2014
  • Millä tuotenumerolla mahtaa löytyä?

    En muista enään, pakkaus on jo hävitetty... mut ainakin Kempeleen Biltemassa nuo olivat siellä missä karavaanareiden varusteet ovat... ei kuitenkaan näy vielä Bilteman netin luettelossa.
  • #5 kirjoittanut 88k5 23 Aug 2014
  • "Tollast mää oo aina halunnu.." B-)
    Pariin sovelmaan just passeli - täytyy heti huomenna poiketa..
  • #6 kirjoittanut nahis 16 Sep 2014
  • Ilmaseks kyllä sait.
    Vaasan biltemassa maksoi vähä vajaa 6€..
  • #7 kirjoittanut perhomies 17 Sep 2014
  • Ilmaseks kyllä sait.
    Vaasan biltemassa maksoi vähä vajaa 6€..

    Jaa, ompas kummallista noinkin iso hinta ero ja saman ketjun kauppa.... onneksi ostin muutaman ylimääräisen jemmaa  Thumb
  • #8 kirjoittanut Fenix 17 Sep 2014
  • Myiköhän vahingossa sisäänostohinnalla. :D
  • #9 kirjoittanut 88k5 17 Sep 2014
  • Ilmaseks kyllä sait.
    Vaasan biltemassa maksoi vähä vajaa 6€..
    Ei sitä tuotenroa löytyis?

    Kysyin Vantaan myymälästä tuolloin; ei tunne.. sanoi myyjä.
  • #10 kirjoittanut turhapuro 17 Sep 2014
  • Jaa, ompas kummallista noinkin iso hinta ero ja saman ketjun kauppa.... onneksi ostin muutaman ylimääräisen jemmaa  Thumb
    Pystyisiköhän sen tuotenumeron katsomaan niistä jemmaan ostettujen pakkauksista?
  • #11 kirjoittanut Alan 17 Sep 2014
  • Off-Topic:
    Myiköhän vahingossa sisäänostohinnalla. :D

    Kävi niinkuin mulle raksa-aikana. Ostin jotain 70-80 m2 lattialaattaa ja myyjä kirosi, että miksi kone ei anna hänen myydä niitä. Myi sitten väkisin hinnalla, jonka oli mulle luvannut. Ihan hiljaa olin, mutta päättelin kyllä, että nyt alittui sisäänostohinta, kun neliö oli reippaasti alle kympin.
  • #12 kirjoittanut tsahkali 17 Sep 2014
  • Off-Topic:
    Kävi vähän kun mulle aikoinaan: Ostin kaupassa esittelijältä pistosahan. Kun piti maksaa, tuli ensin paljon mutinaa ja sitten kaveri kysyi, että sopiiko laittaa kuittiin että porakone, kun ei menis paperit muuten läpi toimistolla!   ;D
  • #13 kirjoittanut Jushi69 17 Sep 2014
  • #14 kirjoittanut perhomies 22 Sep 2014
  • Ei sitä tuotenroa löytyis?

    Kysyin Vantaan myymälästä tuolloin; ei tunne.. sanoi myyjä.

    No niin nyt on tuo tuotenumero bilteman himmentimeen  37-413 . Vaan ei löydy bilteman sivuilta tuota... Taisin tehdä elämäni kaupat kun sain halavalla...lainata kseni Sulo Vilentä (tankki täyteen )  ^-^
  • #15 kirjoittanut Teukka-74 23 Sep 2014
  • Mä hain Kempeleestä. H.1.65€ kpl. Kassa yritti periä 6€ kpl mutta hintalappu määrää =) Otin 4 ;)
Sivuja:
Toiminto