Tekniikkakeskustelut > 12 voltin järjestelmä
608 MB, Startti vikaa
happa66:
Releen sisällä on kaksi sellasta "vipua", nastat päissä. Toisessa on kuulemma pieni piikki. Kevyt viilaus ehkä voi auttaa. Toinen kärki on harmaan valkoinen.
a-p
mjo33400:
--- Lainaus käyttäjältä: rolli4x4 - 23.08.2014 kello on 10:32 ---tarkemmin kun tutkii ni 31a ja 50 nastat on vaihtanu paikkaa mun mielestä, ja näin on kytketty ainakin mun mersussa ja laturin B+ menee suoraan ykkös akulle ja startin solenoidi on 24V
--- Lainaus päättyy ---
Noin se kytkentä mielestäni oli kun yhden korjasin joskus 4 vuotta sitten, joten en nyt voi edes tarkistaa ja kuvaa korjata.
Rölli:
--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 23.08.2014 kello on 17:42 ---Noin se minun mielestä oli kun yhden korjasin joskus 4 vuotta sitten, joten en nyt voi edes tarkistaa ja kuvaa korjata.
--- Lainaus päättyy ---
mä tarkasin :D Mull o mese pihass.. siit vankka mielipide
mjo33400:
--- Lainaus käyttäjältä: rolli4x4 - 23.08.2014 kello on 17:44 ---mä tarkasin :D Mull o mese pihass.. siit vankka mielipide
--- Lainaus päättyy ---
En kuitenkaan korjaa piirustusta ennenkuin saan releen käteen tai riittävän hyvät kuvat siitä. ;)
Rölli:
--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 23.08.2014 kello on 17:47 ---En kuitenkaan korjaa piirustusta ennenkuin saan releen käteen tai riittävän hyvät kuvat siitä. ;)
--- Lainaus päättyy ---
tutkippa huvikseen tota edellä esitettyä releen peeksi sivua
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta