Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka

Kotiverkkon kantavuuden parannus

<< < (5/10) > >>

K.E.V:
Mulla oli parivuotta itselläni käytössä. Toimivat oikein hyvin.
Samoin on muutamalla tutulla.
Mieluiten täytyy olla saman sulakkeen takana molemmat.

janitkon:
Milläs tasolla nopeus ja latenssit noissa pysyy, jos on 100Mbit netti ulkomaailmaan? Siis noissa sähköverkkohärpäkke issä.

K.E.V:
En tuossa havainnut mitään hidasteluja, mulla oli Elisa viihde purkki siinä kiinni , sillä meni tallennukset pilveen ja tuli sieltä. Samalla liitännällä pc-toimi mediapalvelimena. Sai soffalla tsiigaa reissukuvia töllöstä. Kokeilin sillä joskus surffatakin, harvemmin tarvetta varsinaisesti kun on wlan ympäri kämppää.

Mulla on kaksi paria noita kaapin hyllyllä, jos joku kaipaa.

"Masi":
Asia on sitten hoidettu. Tiedä sitten onko paras mahdollinen tapa mutta toimii.
Eli conradin nettikaupasta tilattiin kun sieltä on ennenkin ostettu ja toimitukset ovat tulleet parissa päivässä.
Ja hinta taso on ollut miltei sama kuin kiinan kaupoissakin.
Netgear WN3000RP-100GRS WiFi repeater 300 Mbit/s  tuli kun luettiin palstoilta käyttäjien mielipiteitä.
 Valmistaja  sama kuin seinässä olevan boksin. Ja asennus helppo, kaksi painin painallusta vahvistajasta ja yksi boksista. Singaali nousi pojan huoneessa windonsin alakulmassa näkyvässä singaalin vahvuus asteikossa yhdestä neljään tolppaan.
Kiitos avusta kaikille asiaan osallistuneille ja sana on edelleen vapaa.

Ja loppuun linkki vekottimeen.
http://www.conrad.be/ce/nl/product/975573/Netgear-WN3000RP-100GRS-WiFi-repeater-300-Mbits;jsessionid=549FB1845E56955152CEC3AC15211FEA.ASTPCEN30?ref=searchDetail

Fenix:
Hyvähän tuo, jos homma hoitui noin helpolla ja kaista riittää talon kaikkiin tarpeisiin.  Thumb

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View