rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Huolto Tampere  (Luettu 4636 kertaa)

*****
  • Karavaanari
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:26.03.2024 kello on 10:28
Huolto Tampere
« : 14.08.2014 kello on 19:09 »
Tampereella taitaa olla vähissä huollot, jotka osaavat asunto-osan ja itse kulkineen kerralla huoltaa?

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 07:32
  • Kulkija
Vs: Huolto Tampere
« Vastaus #1 : 14.08.2014 kello on 22:02 »
Mikä sulla on alusta?

*****
  • Karavaanari
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:26.03.2024 kello on 10:28
Vs: Huolto Tampere
« Vastaus #2 : 15.08.2014 kello on 10:02 »
Peugeot, vaikka eikö tuossa liki samat osat ole kuin Fiiatissa ja Citroenissä.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 11:57
Vs: Huolto Tampere
« Vastaus #3 : 15.08.2014 kello on 10:16 »

Parempien lähtötietojen antaminen saattaisi johtaa vastauksiin ja kommenteihin. Mitä autossa pitäisi huoltaa? Normihuolto alustalle? Onko asuinosassa ongelmia ja minkälaisia? Alustan ikäkin voisi olla hyvä kertoa.

Tuossa nyt pari liikettä alkuun

http://www.italia-motor.fi/Italia-motor/ETUSIVU.html
http://www.eralaukko.fi/palvelut.php

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 08:02
  • Lempäälä
Vs: Huolto Tampere
« Vastaus #4 : 15.08.2014 kello on 21:45 »
  Muistelisin Kari Erälaukon joskus sanoneen: että noita rasvahommia tekee moni( alusta hommia), mutta tämä heidän tekemä on erikois osaamista vaativaa.
   Varmaankin katekin tarvikekaupan myötä toista luokkaa, kuin esim. öljyn vaihdossa? 

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 10:22
Vs: Huolto Tampere
« Vastaus #5 : 15.08.2014 kello on 22:01 »
  Muistelisin Kari Erälaukon joskus sanoneen: että noita rasvahommia tekee moni( alusta hommia), mutta tämä heidän tekemä on erikois osaamista vaativaa.

Mitähän sekin muka on?   ::)

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 07:32
  • Kulkija
Vs: Huolto Tampere
« Vastaus #6 : 17.08.2014 kello on 10:31 »
Kaasutarkastuksia varmaan, ja ehkä jotain asunto-osan "kori"töitä?

Kun kattoi tuota (olisiko viimevuotista) Jyväs Caravanin huoltokohdelistaa, niin aika monet onnistuu iteltä, vaikka vajaataitoinen olenkin.



*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 10:54
Vs: Huolto Tampere
« Vastaus #7 : 17.08.2014 kello on 10:59 »
^
Niinkuin tuossakin, nuo "huoltotarjoukset" sisältävät yleensä vain työn.. Sisältyvät osat/tarvikkeet yleensä mainittu.
Siihen nähden kallis tuo sammuttimen vaihtotyö  ;D

Nuo tarkastuskohteethan mulla tulee käytyä läpi monta kertaa kaudessa - miksi siitä sitten toiselle maksaisin  :P Yleensä vielä saa siivota amisharjoittelijoid en jäljet.. saranat ruiskitaan spraylla karmeja myöten.. moottoriöljynvaihto näkyy moottorin päällä, lohkossa, öljypohjassa ja panssarissa.. tai sitten olen vain niin.nipo  ::)

  • Vieras
  • Vs: Huolto Tampere
    « Vastaus #8 : 17.08.2014 kello on 11:22 »
    saranat ruiskitaan spraylla karmeja myöten.. moottoriöljynvaihto näkyy moottorin päällä, lohkossa, öljypohjassa ja panssarissa.. tai sitten olen vain niin.nipo  ::)

    Sama se on takuunalaisten henkilöautojenkin suhteen, merkkiliikkeen huolto on lähestulkoon aina paikka jonka jälkiä saa olla itse siivoamassa. Toyotan huolto on tähänastisista takuun aikana tehdyistä huolloista siistein muttei minun "nipoudelle" sekään täydellinen ole.

    Onneksi Adria on sen verran vanha jo että itse tulee tehtyä sen minkä viitsii ja oman kylän Bosch -ketjun huoltomies (karavaanari itsekkin) on tarkka myös jäljistään ja noissa merkkiliikkeissä olen huomannut että kun pitää kaluston tiptop kunnossa niin silloin huoltomieskin tietää että ollaan tarkkaillun alla myös huollon jälkeen. :D

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 08:02
    • Lempäälä
    Vs: Huolto Tampere
    « Vastaus #9 : 17.08.2014 kello on 12:18 »
      Eipä kukaan ole kyennyt auttamaan aloittajaa. :( Taitaa sellaiset paikat olla harvassa.
      Tuossa Ideaparkista itään, katsastusaseman vieressä, on yksi öljyn pikavaihtoihin ym. huoltoihin. Myös matkailuvälideiden huoltoa Caravan lehdessä joskus mainostivat.
        http://www.mobilexpresslempaala.com/