Tekniikkakeskustelut > Jääkaapit
Suosituksia jääkaapiksi
JPVäisänen:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 13.08.2014 kello on 15:36 ---Tuo on vähän hassua, koneenhan pitäis antaa mitä termari pyytää... ulkoilmasta riippumatta. ::)
--- Lainaus päättyy ---
Niin on ja samaa ihmettelin maahantuojalle ja valmistajalle. Molemmilta sama vastaus, pitää säätää "hiukan" ilmojen mukaan. Kotona kompurakaappi on vakiolämmössä niin ei ole verrokkia.
Kertokaa te joilla on valovirtakaappi autossa tai vaunussa että tarviiko säätää ulkolämpötilan mukaan kaappia.
perho-ukko:
Minulla ei ole vielä kaappia,mutta pakastin on ollut monta vuotta,240v,kulutusta ei tietysti voi verrata jääkaappiin,tuo vie 80W,mutta kylmyys on -18,ensikesänä kaasukaappi vaihtuu kompuraksi !
RR:
Ei oo tarvinu säätää jääkaapin termaria.
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 13.08.2014 kello on 16:26 ---Minulla ei ole vielä kaappia,mutta pakastin on ollut monta vuotta,240v,kulutusta ei tietysti voi verrata jääkaappiin,tuo vie 80W,mutta kylmyys on -18,ensikesänä kaasukaappi vaihtuu kompuraksi !
--- Lainaus päättyy ---
Mikä siinä kaasukaapissa tökkii?mulla ainakin toimii hyvin...
Kalju-60:
--- Lainaus käyttäjältä: JPVäisänen - 13.08.2014 kello on 16:07 ---Niin on ja samaa ihmettelin maahantuojalle ja valmistajalle. Molemmilta sama vastaus, pitää säätää "hiukan" ilmojen mukaan. Kotona kompurakaappi on vakiolämmössä niin ei ole verrokkia.
Kertokaa te joilla on valovirtakaappi autossa tai vaunussa että tarviiko säätää ulkolämpötilan mukaan kaappia.
--- Lainaus päättyy ---
Luulenpa että jääkaapissa ei katsota tarvittavan kehittyneenpää lämpötilan säätöä, koska oletetaan käyttöpaikan olevan tasalämmin, kuten asunnot. Tarvittaisiin lisäksi ulkolämpötila anturi kuten asuntojen lämmönsäädössä käytetään.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta