Tekniikkakeskustelut > Jääkaapit
Suosituksia jääkaapiksi
perho-ukko:
--- Lainaus käyttäjältä: Teukka-74 - 11.08.2014 kello on 20:10 ---Minulla kun on vaunu ja 8-napainen pistoke niin ei lataa ajossa. Siksi laitan panelit.
Toki ilmoittelen mihin päädyn ja miten pelittää. Sehän siinä hirvittää että tuleeko tällaisia kelejä
kuin 40-vuoden välein, et riittääkö valo lataukseen. Sitten se vasta >:D >:D >:D jos ei virta riitä
tuohonkaan.
--- Lainaus päättyy ---
Ei kennot tarvitse auringon paistetta,tulee sieltä aina jotakin,ja vielä,ei se kaappi tarvitse sitä virtaa kokoajan,mutta akut!!!!
Teukka-74:
Tää on minulle sellaista arvausleikkiä ???. Perhana kun joku tietäjä kertoisi että miten ison panelin
joutuu katolle laittamaan ja säätimen. Siihen vielä jääkaappi suositus johon tuo virta
riittää. Mulle kun noi virtapuolen jutut on valitettavasti aika outo-lintuja :o
Kun ajatuksena olisi että paneleista jäisi virtaa myös akkujen lataukseen. Kun
on muutakin virtasyöppöä...
t.Halua on muttei tietoa ;)
Teukka-74:
--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 11.08.2014 kello on 20:16 --- Ei kennot tarvitse auringon paistetta,tulee sieltä aina jotakin,ja vielä,ei se kaappi tarvitse sitä virtaa kokoajan,mutta akut!!!!
--- Lainaus päättyy ---
Hyvä,kiitos selvennyksestä. Taitaa Rolli 4x4 saada keikkaa vaunulle :) Jos vain joutaa kaveriksi
kun hommiin aletaan.
jamppa508:
Ohimennen tässä kyselen, kun itsekkin autoon paneelia suunittelen, onko käytännössä jotain etuja/haittoja, laittaako esim. 2 kpl 75W paneeleita tai 1 kpl 150W paneelin?
perho-ukko:
No, minulla on parikennoa auton katolla,akusto 540AH,ei ole koskaan virta loppunut,kennot on äänettömiä puurtajia,huolehtivat akuista,ja nytkin,kun oli taas sähköt poikki pari vuorokautta,roikalla sisään virrat,hyvin toimi pakastimet ja kaikki laitteet,ja taas on akut täynnä,ja tuosta jääkaapista,seuraavaksi lähtee wokkelosta kaasukaappi pellolle,kompura kaappi tilalle,on niin hyvät kokemukset tuosta pakastimesta!!!!
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta