Tekniikkakeskustelut > Sekalaiset

El Rod -pulputuspannu ja siihen varaosia

(1/3) > >>

Alan:
Tämä mainio laite on jo aika monen orgilaisen käytössä. Jokseenkin ainoa kuluva osa siinä mahtaa olla muovinen kansi.

Itselläni se on sen verran kovassa käytössä halkeillut, että tein epäuskoisena Google-haun (ei kai sellaisia enää mistään löydy...)

Vaan löytyy, hintaan 16,90 !!!

http://www.huoltopalvelu.com/Elrod-perkolaattorin-kansi-korkea

migel:
Hitsi,täytyykin käydä Turussa ostamassa l rodi kun löysin erään vanhaintavaran kaupan jossa niitä oli hyllyssä mut kauppa oli kiin...
Pakko saada sellainen Portinvartijalle!
Mitä niistä pitäis maksaa noin abouttiarallaa?                 t migel

JariS:
Kannen "ikkunoita" saa myös opan myymälöistä(http://opamuurikka.fi/index.php/fi/myymalat/helsinki), molempia malleja hintaan 9€ kpl, tilaamallakin saa, mut ottavat postituskuluja 10€.

Onhan noita kertynyt....


Alan:
Hyvä tieto.

Itellä ei ole lähellä Opan myymälää niin otin ja tilasin. 16,90 kpl siis ja postikuluja 5,50 euroa. Vähän kalliimmaksi tulee, mutta joku hinta laskettava hakemisen vaivalle versus kirjeenä postilaatikkoon.

Migel, mitä olen kuullut niin hinnat pyörii viidenkympin huitteissa. Ite ostin orgilaiselta ja hintaa en muista, mutta niissä kantturoissa. Parhaita hankkimiani välineitä koskaan.  Thumb

Kahdelle kahvinjuojalle riittää hyvin pienin 0,75 litran pannu, myytävänä on ollut paljon isompia versioita, ainakin 1,5 litraista olen nähnyt. Voi tuolla vajaitakin kyllä keitellä, mutta kahvia on sen verran laitettava aina, että siivilän aukot peittyy (näin olen ymmärtänyt sen käytännössä).

Alan:
Korkkasi sitten El Rodin muovikansi, se alkuperäinen. Korkea malli. Varaosina aiemmin ostetut olivat huonompilaatuisia, hajonneet aiemmin.



Loppu on sekä Opalla että Forssan Huoltopalvelussa.

Jos jollakin on tietoa, mistä saa, tai nurkissa ylimääräinen tai useampi, niin ostan.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View