Tekniikkakeskustelut > 12 voltin järjestelmä

Vaunun ajovalot

<< < (2/5) > >>

0d3_:
Ok! Kiitos täytyy etsiä jostain sopivat

0yxxy0:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 10.08.2014     kello on 09:05 ---Siis ne ovat äärivalot.  Alaosassa sinulla lienee vain valkoiset heijastimet. Korvaa ne sellaisilla, joissa on myös valo.

--- Lainaus päättyy ---

Onko kellään kokemusta jos valot on alareunassa, paljonko häiritsee peilin kautta pimeällä ajaissa.

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: 0d3_ - 10.08.2014     kello on 09:07 ---Ok! Kiitos täytyy etsiä jostain sopivat

--- Lainaus päättyy ---

Aiotko tuplata? Vai poistatko alkuperäiset käytöstä?

Varmista jostain, mitä voi tehdä, ettet tee turhaa työtä.

Vemppu:

--- Lainaus käyttäjältä: 0yxxy0 - 10.08.2014     kello on 09:10 ---Onko kellään kokemusta jos valot on alareunassa, paljonko häiritsee peilin kautta pimeällä ajaissa.

--- Lainaus päättyy ---
Mulla oli kelkkakärryssä (vaunun kokoinen) edessä alhaalla kirkkaat äärivalot ja loppupeleissä ne piti sitten maalata mustaksi kun vallankin pimeässä peruuttaessa olivat ainakin minun silmille tosi häiritsevät. Joku wateiltaan pienempi/pehmeämpi valo voisi toimia mutta nuo tuikut, jotka minulla on, olivat kyllä häiritsevät.

Eteenpäin ajellessa eivät niinkään haitanneet mutta vähän lumisadetta, pimeyttä ja tarve mennä ahtaaseen takaperin > kyllä siinä ne kirkkaat valot otti ihan väärällä tavalla silmiin.

88k5:
Vähän OT..

Itse vaihdoin peräkärryssä etu-, svu- ja äärivalot tällaisiin

..toiselta puolelta..

Itseasiassa edessä ei alkup. paikoillaan ole mitään "etuvaloja" kun niissä ei kuvut kestänyt kivisadetta.

Halusin nimenomaan, että tuo takanurkka näkyisi hyvin peileistä.

Samalla vaihdoin 13-nap pistokkeen sekä kaikki lamput ledeiksi. Sain kärryyn 2x20w polttimot peruutusvaloihin..
Parhaiten peileistä näkyy kärryn taakse kun sammuttaa parkit  :D
Ei vilku maadoituspuutteissa kaikki samaan tahtiin..

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View