Tekniikkakeskustelut > 12 voltin järjestelmä
Vaunun ajovalot
0d3_:
Ok! Kiitos täytyy etsiä jostain sopivat
0yxxy0:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 10.08.2014 kello on 09:05 ---Siis ne ovat äärivalot. Alaosassa sinulla lienee vain valkoiset heijastimet. Korvaa ne sellaisilla, joissa on myös valo.
--- Lainaus päättyy ---
Onko kellään kokemusta jos valot on alareunassa, paljonko häiritsee peilin kautta pimeällä ajaissa.
seppoko:
--- Lainaus käyttäjältä: 0d3_ - 10.08.2014 kello on 09:07 ---Ok! Kiitos täytyy etsiä jostain sopivat
--- Lainaus päättyy ---
Aiotko tuplata? Vai poistatko alkuperäiset käytöstä?
Varmista jostain, mitä voi tehdä, ettet tee turhaa työtä.
Vemppu:
--- Lainaus käyttäjältä: 0yxxy0 - 10.08.2014 kello on 09:10 ---Onko kellään kokemusta jos valot on alareunassa, paljonko häiritsee peilin kautta pimeällä ajaissa.
--- Lainaus päättyy ---
Mulla oli kelkkakärryssä (vaunun kokoinen) edessä alhaalla kirkkaat äärivalot ja loppupeleissä ne piti sitten maalata mustaksi kun vallankin pimeässä peruuttaessa olivat ainakin minun silmille tosi häiritsevät. Joku wateiltaan pienempi/pehmeämpi valo voisi toimia mutta nuo tuikut, jotka minulla on, olivat kyllä häiritsevät.
Eteenpäin ajellessa eivät niinkään haitanneet mutta vähän lumisadetta, pimeyttä ja tarve mennä ahtaaseen takaperin > kyllä siinä ne kirkkaat valot otti ihan väärällä tavalla silmiin.
88k5:
Vähän OT..
Itse vaihdoin peräkärryssä etu-, svu- ja äärivalot tällaisiin
..toiselta puolelta..
Itseasiassa edessä ei alkup. paikoillaan ole mitään "etuvaloja" kun niissä ei kuvut kestänyt kivisadetta.
Halusin nimenomaan, että tuo takanurkka näkyisi hyvin peileistä.
Samalla vaihdoin 13-nap pistokkeen sekä kaikki lamput ledeiksi. Sain kärryyn 2x20w polttimot peruutusvaloihin..
Parhaiten peileistä näkyy kärryn taakse kun sammuttaa parkit :D
Ei vilku maadoituspuutteissa kaikki samaan tahtiin..
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta