Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Hs.Pitkänen myytiin Best-Caravaanille
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 7.08.2014 kello on 19:52 ---Oliko jottain Pitkäsen kapitalisteja vastaan? :o
--- Lainaus päättyy ---
Vaikka olivatkin kulakkeja, ei mitään heitä vastaan. ;)
Alan:
Tuo auttoi. Eli nyt muistankin, olen yhden joskus tavannutkin. Ei mahdottoman taitava pisnesmies mun mielestä.
Weicco:
On erittäin huono asia että Pitkänenkin on nyt Best caravan. Alkaa olemaan nyt yhdellä kauppiaalla hallussa melkosen laaja markkina-alue.
ihaa:
--- Lainaus käyttäjältä: Weicco - 8.08.2014 kello on 05:00 ---Alkaa olemaan nyt yhdellä kauppiaalla hallussa melkosen laaja markkina-alue.
--- Lainaus päättyy ---
Tuolta näkökulmasta kullä mutta nyt me savolaisetkin voidaan hyödyntää Best-Caravan lehden tarjouksia. :D (ei sillä että siinä olisi ollut aiemminkaan mitään erityisen hyviä tarjouksia).
Ja eihän sitä tiedä jos vaikka palvelut tuossa Kuopiossa muuttuvat Hyvinkään kaltaisiksi, tiedä vaikka miten Best Caravan haluaa laajentaa Kuopion jo sinällään uutta liikettä. Itse näen Best Caravanin tulon Kuopioon pelkästään positiivisena piristeenä karavaanarille. Thumb
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: Weicco - 8.08.2014 kello on 05:00 ---On erittäin huono asia että Pitkänenkin on nyt Best caravan. Alkaa olemaan nyt yhdellä kauppiaalla hallussa melkosen laaja markkina-alue.
--- Lainaus päättyy ---
Jep, todennäköisesti tuotevalikoima vaihtuu "bestiksiin" Thumbd
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta