Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Hs.Pitkänen myytiin Best-Caravaanille

<< < (7/11) > >>

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 14.08.2014     kello on 16:53 ---Rahvaan tunnistaa siitä että ilmainen kahvi riittää houkuttimeksi.

Minä olen sellainen ja voin sen tunnustaa rehellisesti ja onhan siellä vielä ne tarjouksetkin. ;D

--- Lainaus päättyy ---
Elikkä kuljin vaihtuu ;) :D

ihaa:

--- Lainaus käyttäjältä: Tikkakosken Diplomaatti - 14.08.2014     kello on 17:10 --- Elikkä kuljin vaihtuu ;) :D

--- Lainaus päättyy ---

No ei vaihdu, sehän on nyt juuri massauksessa, ei kai sitä vaihtoon menevää massattaisi.  :D

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 14.08.2014     kello on 17:20 ---No ei vaihdu, sehän on nyt juuri massauksessa, ei kai sitä vaihtoon menevää massattaisi.  :D

--- Lainaus päättyy ---
Mutta siitähän saa hyvän hinnan ;)

ihaa:

--- Lainaus käyttäjältä: Tikkakosken Diplomaatti - 14.08.2014     kello on 17:32 --- Mutta siitähän saa hyvän hinnan ;)

--- Lainaus päättyy ---

Saattaisihan siitä saada mutta en olisi massannut jos vaihtoa suunnittelisin.

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 14.08.2014     kello on 16:53 ---Rahvaan tunnistaa siitä että ilmainen kahvi riittää houkuttimeksi.

Minä olen sellainen ja voin sen tunnustaa rehellisesti ja onhan siellä vielä ne tarjouksetkin. ;D

--- Lainaus päättyy ---

Grillatusta possusta puhumattakaan.

Ja tarjoukset pitää katsoa. Jospa olisi edullisesti paremmat maakiilat ja vesivaaka.

Ja matkakaan ei ole tällä kertaa kuin n.15km. Kateellisena katsellut noita eteläsuomen avajais- ym.-päiviä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View