Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Hs.Pitkänen myytiin Best-Caravaanille
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 14.08.2014 kello on 16:53 ---Rahvaan tunnistaa siitä että ilmainen kahvi riittää houkuttimeksi.
Minä olen sellainen ja voin sen tunnustaa rehellisesti ja onhan siellä vielä ne tarjouksetkin. ;D
--- Lainaus päättyy ---
Elikkä kuljin vaihtuu ;) :D
ihaa:
--- Lainaus käyttäjältä: Tikkakosken Diplomaatti - 14.08.2014 kello on 17:10 --- Elikkä kuljin vaihtuu ;) :D
--- Lainaus päättyy ---
No ei vaihdu, sehän on nyt juuri massauksessa, ei kai sitä vaihtoon menevää massattaisi. :D
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 14.08.2014 kello on 17:20 ---No ei vaihdu, sehän on nyt juuri massauksessa, ei kai sitä vaihtoon menevää massattaisi. :D
--- Lainaus päättyy ---
Mutta siitähän saa hyvän hinnan ;)
ihaa:
--- Lainaus käyttäjältä: Tikkakosken Diplomaatti - 14.08.2014 kello on 17:32 --- Mutta siitähän saa hyvän hinnan ;)
--- Lainaus päättyy ---
Saattaisihan siitä saada mutta en olisi massannut jos vaihtoa suunnittelisin.
seppoko:
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 14.08.2014 kello on 16:53 ---Rahvaan tunnistaa siitä että ilmainen kahvi riittää houkuttimeksi.
Minä olen sellainen ja voin sen tunnustaa rehellisesti ja onhan siellä vielä ne tarjouksetkin. ;D
--- Lainaus päättyy ---
Grillatusta possusta puhumattakaan.
Ja tarjoukset pitää katsoa. Jospa olisi edullisesti paremmat maakiilat ja vesivaaka.
Ja matkakaan ei ole tällä kertaa kuin n.15km. Kateellisena katsellut noita eteläsuomen avajais- ym.-päiviä.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta