Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Hs.Pitkänen myytiin Best-Caravaanille

<< < (4/11) > >>

JariJ:

--- Lainaus käyttäjältä: kimi -  8.08.2014     kello on 10:48 --- ja palvelukin on ollut tasolla josta itse pidän.

--- Lainaus päättyy ---

Mulla on ihan päinvastaisia kokemuksia. Mistään en ole niin huonoa palvelua saanut pitkään aikaan kuin Best Caravanilta.

kimi:

--- Lainaus käyttäjältä: JariJ -  8.08.2014     kello on 11:30 ---Mulla on ihan päinvastaisia kokemuksia. Mistään en ole niin huonoa palvelua saanut pitkään aikaan kuin Best Caravanilta.

--- Lainaus päättyy ---

Espoossa olen muutaman kerran käynyt jotain pientä hakemassa ja ihan tarvikekauppaan perustuu omat kokemukseni.
Hyvinkään liikkeessä piipahtanut jonkun tapahtuman yhteydessä ja tietty silloin tasoa ei ole voinut arvostella kun kauppa täynnä makkaraa syöviä asiakkaita

seppoko:
Kun vertaa näitä kahta paikallista, niin toivottavasti pitävät tarvikkeissa hintatason entisellään.  Tai vaikka hieman laskisivat hankkiessaan suuria eriä eri myymälöihinsä.

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: JariJ -  8.08.2014     kello on 11:30 ---Mulla on ihan päinvastaisia kokemuksia. Mistään en ole niin huonoa palvelua saanut pitkään aikaan kuin Best Caravanilta.

--- Lainaus päättyy ---

Voiko yhden myymälän/myyjän toimista tuomita koko ketjun?

kimi:

--- Lainaus käyttäjältä: seppoko -  8.08.2014     kello on 11:45 ---Voiko yhden myymälän/myyjän toimista tuomita koko ketjun?

--- Lainaus päättyy ---

Ei tietenkään.
Itse tykkään itsekseni kiertää kauppaa ja rauhassa ihmetellä tarjontaa. Espoossa on aina saapuessa kysytty kaipaanko apua ja kun em. kertoo on saanut rauhassa hypistellä. Sitten kun sen palvelun on tahtonut sen on myös saanut ja kysyttäessä on myös löytynyt tavaraa mitä ei ole esillä. 

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View