Tekniikkakeskustelut > Vetoautot

Kokemuksia uudesta insigniasta tai qashqaista?

<< < (3/4) > >>

ihaa:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali -  6.08.2014     kello on 11:53 ---Jotkut ei vaan löydä heti kunnollista ja sitten pitää vaihtaa parinvuoden välein...   ::)

--- Lainaus päättyy ---

Näkyy samaa vikaa olevan karavaanareiden kalustoissakin...ma tkailuvaunuja ja -autoja vaihdellaan yllättävän usein.. ::)

kimi:
Onko se nyt niin outoa että, työsuhdeautoja pidetään se pari kolme vuotta ja vaihdetaan uuteen?
Sikäli käyttäjälle mieluinen tapa pitää autoa kun usein pystyy valitsemaan sellaisen jonka ei omilla rahoilla ostaisi.

ihaa:

--- Lainaus käyttäjältä: kimi -  6.08.2014     kello on 12:41 ---Onko se nyt niin outoa että, työsuhdeautoja pidetään se pari kolme vuotta ja vaihdetaan uuteen?
Sikäli käyttäjälle mieluinen tapa pitää autoa kun usein pystyy valitsemaan sellaisen jonka ei omilla rahoilla ostaisi.

--- Lainaus päättyy ---

Eikai siinä mitään outoa ole mutta enemmän joutuu tekemään kompromisseja, ainakin mun mielestä, omalla rahalla kun auton ostaa niin usein ostaa just sellaisen minkä on aikonutkin ja niillä varusteilla kun on aikonutkin. Nythän "ongelma" tuli noiden ledivalojen ja toisen varustetason nahkajakkaroiden suhteen..jos työnantaja on määritellyt rajan tarkasti niin se on sitten siinä...yksityisost aja ja omalla rahallaan voi useimmin valita ja budjettia siten myös väljemmin määritellä.

Elämähän oli vaan valintoja...eikös se niin mennyt.  ;)

Mutta tuo X-Trail on kyllä hienon näköinen, jotenkin vaunun vedossa luulisi tuollaisen korkeahkon katumaasturin olevan parempi kuin matalan Insignian.

eura665:
Juuh, kyllä mä mielummin tekisin kompromissin työnantajan rahoilla, jos toinen vaihtoehto on koittaa taskuista kaivella se n.40ke.

ihaa:

--- Lainaus käyttäjältä: eura665 -  6.08.2014     kello on 16:12 ---Juuh, kyllä mä mielummin tekisin kompromissin työnantajan rahoilla, jos toinen vaihtoehto on koittaa taskuista kaivella se n.40ke.

--- Lainaus päättyy ---

Jou, sehän se helpoin ja mukavin tapa on mutta kun siinä on se että helposti iskee varustehimo, kun halvalla saa (lue: "ilmaiseksi") itse ostamalla ei tule tuota ongelmaa.  ;D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View