Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Kemssan tyhjennys+pahoinvointi
Jushi69:
Minä kyllä repesin täysin kaverin yritykselle tyhjentää kemssa kun ei tuo ainakaan näytelly pahaa oloaan.
Se vaan jokin asia saa toisen voimaan pahoin kun taas toiselle ei tee mitään..
Nuoruuden kaverille teki pahaa nähdä verta ja otti ja pyörty jos sellaista näki. Eipä kaveri sille mitään voinut. :-\
Jartsa:
Itse erehdyin ostamaan bilteman kemsa tabletteja(tai niinä ne minulle niitä myi) sitten ekan kerran kun menin iskelmä festareilla tyhjentämään säiliön niin oli kyllä semmoinen haju että alkoi yököttämään Thumbd
Itse nauroin kyllä tuolle tyhjennyspätkälle aivan kippurassa Thumb
trapper:
Ei tuota ongelmia ollenkaan ,töissä olin muutaman vuoden jätevedenpuhdistamo lla ja siellä oli aikas tujut hajut ,joten nokka on tottunut
kuusaan.matti:
--- Lainaus käyttäjältä: trapper - 1.08.2014 kello on 19:07 ---Ei tuota ongelmia ollenkaan ,töissä olin muutaman vuoden jätevedenpuhdistamo lla ja siellä oli aikas tujut hajut ,joten nokka on tottunut
--- Lainaus päättyy ---
Niinhän se on, että nuo on ihan luonnolisia hajuja, eikä tapa varsinkaan ulkoilmassa, suljetussa tilassa pitää olla tuuletus.
Noista kemssa-aineistakin oli tuossa juttua ja komppaan kommentoijia. Tähän asti parasta on ollut nuo Thetfordin tuotteet. Pussi on kätevä, annostus on sopiva aina. Jotain Halpis ekoja olen kokeillut, mutta ei vaan toimi, silloin ei ole mukavaa se omienkaan jätteiden tyhjennys. Niinku joku kertoikin, ettei se oma haise :D
Saa kertoa jos on muita hyviä aineita ja voin kertoa, että ei kannata säästää niin, ettei laita, joskus on käynyt vahingossa.
m
apuapapua:
eihän se hauskinta hommaa ole mutta mieluummin tyhjennän kemsan kun yöllä ravaan pisulla jossain leirintäalueen vessassa joka monesti matkan päässä. Aikanaan (n.15v sitten) lupasin miehelle kemsan tyhjentää ja siitä lähtien ollut enimmäseen mun homma. Usein olen ainoa nainen jonossa, itseasiassa en muista nähneeni yhtään naista kemsan tyhjennyksellä
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta