rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Integroitu auto harkinnassa?  (Luettu 28315 kertaa)

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla: 6.12.2023 kello on 22:31
  • Koiria ja reissaajia
Vs: Integroitu auto harkinnassa?
« Vastaus #60 : 5.08.2014 kello on 00:32 »
Onnea uudelle autolle nyt vain nauttimaan!

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:10.03.2022 kello on 18:27
  • Jo vain !
Vs: Integroitu auto harkinnassa?
« Vastaus #61 : 5.08.2014 kello on 07:28 »
Intekroitu, on ainut oikea matkailuauto.    ...Monelle kelpaa matkailuautoon kylmä peltinen pakettiauton ohjaamo, jota yritetään värkätä kaikilla virityksilla jonkunlaiseksi oleskeluryhmän osaksi. Joulun ajan olin matkailuautolla, haluan nähdä kulkimesta ulos, en peittänyt yhtään ikkunaa. Muihin asioihin en voi ottaa kantaa, koska olen joutunut (tykännyt) tuunata autoni mieleisekseni. Joka tapauksessa, eka virke on fakta.    :D :D
minä kaipaisin autoon maisemaikkunoita
tuolla Alpeilla kun ajoi tuli olo kuin postiluukusta yrittäisi katsella hienoja maisemia
vaikka kuinka hienoon paikkaan pysähtyi kaffelle tai syöpöttelemään niin ei ikkunoista näe juurikaan mitään

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 18:28
  • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
Vs: Integroitu auto harkinnassa?
« Vastaus #62 : 5.08.2014 kello on 09:12 »
minä kaipaisin autoon maisemaikkunoita
tuolla Alpeilla kun ajoi tuli olo kuin postiluukusta yrittäisi katsella hienoja maisemia
vaikka kuinka hienoon paikkaan pysähtyi kaffelle tai syöpöttelemään niin ei ikkunoista näe juurikaan mitään

Eikös se ole yleistä nykyautoissa. Messuilla kun katsoin, että ompa mahtava auto, sisälle kurkistamalla selviää, että auto on ahdas ja pimeä. Kuskilla ja apukuskilla on vain siedettävät näkymät.  ::)