Matkailukeskustelut > Matkailu ulkomailla

Matkailua Puolassa ja Saksassa (ja muuallakin Euroopassa) -auton huolto yms

<< < (3/3)

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: miksuf - 31.07.2014     kello on 19:57 ---Koska olen aloitteleva urpo, tai aloittelija urpo  ;D, en halua pulloa itse täyttää. Eli etsiskelen sitten jonkun sellaisen paikan, jossa sen joku "ammattilainen" tekee. Tai ostan pullon. Jos jollakulla on oikeita vinkkejä paikoista Saksan/Puolan rajalla tai Puolassa, otetaan vastaan.

--- Lainaus päättyy ---

No, taisin jo aiemmin mainita, että Puolan puolella on pieniä kaasuasemia, jotka myyvät vain kaasua. Niissä on mies, joka hoitaa asian. Ja niillä kahdella asemalla, joita olen käyttänyt, on ollut tarvittava adapterikin. Jos kiinnostaa, niin voin hakea Opolen itäreunalla olevan aseman koordit tai paikan guuglemapsissa.


Myös Tsekissä, ilmeisesti koko ent. Itä-Euroopassa, niitä löytyy.

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 31.07.2014     kello on 23:59 ---Myös Tsekissä, ilmeisesti koko ent. Itä-Euroopassa, niitä löytyy.

--- Lainaus päättyy ---

Tyyliin: Jossain tien laidalla kaasutankki, Lada ja mies...  Liekö niillä vaakaa?

Captainkidd:
Sepolle, en nyt ollenkaan noin tarkoittanut, kuten luulit. Vaan sitä, että monet täyttäjät ottavat joka äyrin irti täyttäessään pullon täpöön asti. Tiedän hyvin näin tapahtuvan varsin usein. Siitä vaan ei kukaan juuri varoittele.
Nyt sitten neuvo niille, jotka hoksaavat ylitäytön; pullo maastoon tuuleen ja venttiili auki ainakin senverran että alkaa hölskyä, jollei vaakaa ole.

Kev, kateellisia on kuule maailma täys, noita vaan on korni lukea, kun sattuvat just mun (yrittäjän) kohdalle. Oikein ja ohjeen mukaisesti käytettynä oma kaasuntäyttöadapter i on turvallisempi kuin moni pikkutäyttöpaikka.

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali -  1.08.2014     kello on 10:45 ---Tyyliin: Jossain tien laidalla kaasutankki, Lada ja mies...  Liekö niillä vaakaa?

--- Lainaus päättyy ---

Kaasutankki ja mies, saattaa sillä olla Lada, en katsonut em. asemilla autoa. Mutta kaasumittari on ja myyvät litroja. Mittari on aivan sama kuin millä tahansa asemalla, missä myydään autoihin kaasua. Ja itse asiassa elää juuri autoihin myytävällä kaasulla.

Ei kannattaisi olla niin ivallinen asiaa tuntematta.

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: seppoko -  1.08.2014     kello on 13:24 ---Kaasutankki ja mies, saattaa sillä olla Lada, en katsonut em. asemilla autoa. Mutta kaasumittari on ja myyvät litroja. Mittari on aivan sama kuin millä tahansa asemalla, missä myydään autoihin kaasua. Ja itse asiassa elää juuri autoihin myytävällä kaasulla.
Ei kannattaisi olla niin ivallinen asiaa tuntematta.

--- Lainaus päättyy ---

Tarkoitus ei ollut olla mitenkään ivallinen, kunhan muistelin näkemääni. Joillakin se Lada oli ainoa 'toimisto'. En ole perehtynyt kaasuautojen tankkaukseen mutta pullojen kohdalla on keskusteluissa useinkin tullut esille, että ei saisi täyttää yli...  Siitä se viittaus vaakaan.

Joten, lisää faktoja kehiin, jos niitä on.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View