Matkailukeskustelut > Matkailu kotimaassa
Mullistelevat kausipaikkalaiset
Aakku:
Aika monenlaisia sääntöjä tuntuu tulevan esiin...
Vaikka monet vannoo, että kaikki ovat tervetulleita, niin kyllä se alkaa takaraivossa tuntua, jos kuitenkin joku siellä mielessään kyräilee. En minä näitä sääntöjä illassa opi, enkä ala opettelemaankaan.
Itse en ole käynyt SFC:n paikoilla, muuta kuin päiväkäynnille henkilöautolla, joten asia ei minua koske.
Mulla on tapana tulla mihin tahansa kämppärille vasta illalla myöhään. Aikaisintaan joskus kahdeksan jälken. Aamulla lähden alueelta jo ennen kahdeksaa, jota ennen on kaikki aamiaiset, suihkut ja huollot tehty. En siis paljoa ehdi olla kontaktissa muiden kanssa. Toki tervehdin ja joskus joku tervehtii takaisinkin.
Kämppäri on siis mulle turvallinen nukkumalähiö, jossa tulee tehtyä matkaan liittyvät huollotkin. Hienoa, jos alue olisi myös rauhallinen ja hiljainen.
Katson yleensä eduksi, mitä pienempi paikka on. Tuollainen 50 paikkainen alkaisi olla suurimmillaan sopiva. Pienempikin saa olla. Palvelut ovat silloin usein vaatimattomampia, mutta paljon sympaattisemmmin toteutettuja. Nuo isot alueet ovat enemmän laitosmaisia.
Noita sähköpaikkoja en tarvitse ja jotkut terassipaikatkin tunnen luonnottomaksi reissaajalle. Jätän sellaisen rakennetun paikan ihan mielelläni väliin.
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 30.07.2014 kello on 10:15 ---Eihän ne olekaan siihen tarkoitettuja.
Ovat juuri kuten aiemmin kerrottu jonkun yhdistyksen alueita joihin yhdistyksen jäsenet ovat rakentaneet oman paikkansa.
antavat ne satunnaisten kulkijoitten käyttöön jos antavat.
--- Lainaus päättyy ---
Minkäs tähden sitten tääläkin jotkut vaahtoaa, että pitäis käyttää näitä SFC-alueita, kun ne on niin edullisiakin?
Alan:
--- Lainaus käyttäjältä: vippe - 30.07.2014 kello on 09:34 ---Tuolla saaressa on sellainen tapa että jos haluaa niin voi luovuttaa vieraitten käyttöön paikkansa..muutoin jos vaikka piripinnassa olisi alue niin siihen kausipaikkalaisen paikalle ei mitään kalustoa ohjata.
--- Lainaus päättyy ---
Taitaa kulkijan onneksi olla vähemmistössä tällaiset alueet. Aika monella on kausipaikalla oltu.
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 30.07.2014 kello on 12:19 ---Minkäs tähden sitten tääläkin jotkut vaahtoaa, että pitäis käyttää näitä SFC-alueita, kun ne on niin edullisiakin?
--- Lainaus päättyy ---
En ole KOSKAAN meidän aluetta mainostanut SFC alueena.
Ottaa silmän käteen ja katsoo mitä olin kirjoittanut. Nythän oli kai kysymys kausipaikoista, ei SFC:stä
--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 30.07.2014 kello on 10:44 --- Meillä ei ole sf-c , tosin ei este pääsylle jos on eräs toinenkin jäsenkortti.
Meillä laitetaan lappu milloin tullaan, siihen asti vapaa.
Kerran olin laittanut päivämäärän ja tilannut muutaman kuution kivituhkaa ja kertonut jotta se saadaan kipata vaunun paikalle.
No siinä oli ollut eräs lukutaidoton ja kivituhkat kipattiin muutaman metrin sivuun. Sain reissusta tullessa kantaa ja lapioida tuon tavaran sinne vaunupaikalle ,kiitin mielessäni lukutaidottomia.
Sitten on paikkoja meillä missä lukee a-auton paikka. Näihin tullaan ja mennään oman mielen mukaan, vierailla ei mitään asiaa niihin.
Sitten on vieraspaikat vielä erikseen, niissä ei kausipaikkalaisia ole koskaan.
--- Lainaus päättyy ---
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 30.07.2014 kello on 14:34 ---En ole KOSKAAN meidän aluetta mainostanut SFC alueena.
Ottaa silmän käteen ja katsoo mitä olin kirjoittanut. Nythän oli kai kysymys kausipaikoista, ei SFC:stä
--- Lainaus päättyy ---
Et ole, kun ei se sellainen ole. Mikäli minä olen ymmärtänyt oikein (?), puhe on ollut pääasiassa SFC-alueista, jotka kyllä on piukassa kausipaikkalaisia. Kopparön (menikö oikein?) tapaisiin paikkoihin ei luulisi, satunnaisen kulkijan edes yrittävän.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta