Matkailukeskustelut > Matkailu kotimaassa
Mullistelevat kausipaikkalaiset
Alan:
Ok. Nyt ymmärrän, eli olet enemmänkin välineneutraali matkailija. Ei yksinään/omalla perheellä toimimisessa mitään kummallista sinänsä olekaan matkailutapana, mutta itse olen ainakin jossain määrin pitänyt karavaanarihommaa väljän yhteisöllisenä.
Ehkä se, että olet kirjoitellut SF Caravan -lehteen, on saanut minut ymmärtämään asian väärin. Jos Suomessa olisi kunnollinen yleismatkailulehti se olisi varmaan parempi paikka. Vaan kun ei ole, ja printtilehtien aika alkaa hiljalleen mennä ohi.
karkko:
Hommahan menee minunkohdalla näin. Että kun menen alueelle, missä on muitakin. Niin minä tervehdin ihmisiä. Se kai kuuluu hyviin tapoihin? (Enkä yleensäkkään ole naama rutussa liikkeellä.) Eli jos ei vaivauduta edes tervehtimään takaisin, niin tulee tunne ettei ole tervetullut ko:paikkaan. Se menee laakista poikottii. Kun tätä tapahtuu tarpeeksi monessa paikassa. Niin eipä haluta enää edes yrittää käydä niissä muissakaan. Tuon voimasana toivotuksen jätän aivan omaan arvoonsa. Ei pelota, ei snadistikkaan. Eikä pelota Puskassa, eikä matkaparkissakaan. Ugh, olen puhunut!
Poistettu solvaus tästä ja aiempi vastaavan sisältänyt viesti, johon sillä viitattiin.
- Alan
Roksis:
--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 28.07.2014 kello on 17:32 ---Onko?
Eikö silloin ole vielä enemmän toisen tontilla.
--- Lainaus päättyy ---
Eikös aina kun on vieraalla maalla ole toisen tontilla.
sipu:
--- Lainaus käyttäjältä: kaarina - 28.07.2014 kello on 17:10 ---Liititkö Sipu vahingossa vai tarkoituksella viestisi mun kirjoittaman yhteyteen, sillä tuosta asiasta en kyllä minä kirjoittanut!?
Tontilla tarkoitin sitä koko sfc-aluetta enkä kenenkään kausipaikkalaisen henkilökohtaista omaa pientä vaunun paikkaa!
t.Kaarina
--- Lainaus päättyy ---
Taisi tulla minulle väärinkäsitys
kun ymmärsin, että nimenomaan kausilaisen paikalle
ette tykkää mennä
no nyt asia selsvisi ..kiitos siittä :)
apuapapua:
--- Lainaus käyttäjältä: sipu - 28.07.2014 kello on 17:04 ---Tuota asiaa olen miettinyt :-\
että jos joku on maksanut kausipaikan
ja rakentanut sinne omat mukavat olonsa
niin en ymmärrä
jos sinne laitettaan vaikka vaan yöksi tai kahdeksi
muuta porukkaa asumaan vaunussa tai autossa oleskelemaan
joilta , kuitenkin myöskin otetaan omat vuorikausi maksunsa ???
..eikö siittä vakiopaikasta ole jo maksettu se kausimaksu
joka on minusta myöskin varausmaksu omalle "tontille "???
vaikka omaa kuljinta ei siellä just silloin olisikaan
aattelen vaan :-\
jos meitin paikalla olis joku kulkimellaan
ja me tultais sinne vaikka myöhäänkin iltasella
tupa-autolamme
ettei tarvii siitä sen enempää ilmotella
isännälle tai muilekkaan
kun tullaan omalle jo maksetulle paikallemme
luullen , että se on tyhjä ::)
niin onko se sitten oikein
että pitää häätää vieraat pois
jotta päästään omaan maksettuun paikkaamme ::)
vaiko , että me kausipaikkalaiset
jäämme parkkipaikalle
odottamaan
jotta saadaan se oma maksettu paikkamme
omaan käyttöön ???
no tällänen asia vain heräs mieleeni
jos joku tarjois
jonkun kausipaikalaisen paikkaa
tai joku olis esm.....
meidän kausisipaikalla ???
saa komentoida
kun en kaikkea ihmeellyyksiä tajua
yksinkertaisuudessa ni :)
--- Lainaus päättyy ---
Meidän kausipaikalla sellainen käytäntö että jos olet vienyt kalustosi pois esim lomareissun ajaksi, paikka on vapaa "vuokrattavaksi" ja kun tulet takaisin ja "omalla" paikallasi on joku, joudut odottamaan että paikkasi vapautuu eli majoittumaan siksi aikaa johonkin toiseen kohtaan. Yleensä kerrotaan toimistolla kuinka kauan aikaa aijotaan olla pois joten noita tilanteita on aika vähän. Muutenkin meillä on kausipaikkalaiset ja "turistit" iloisesti :D sekaisin.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta